جلسه هماهنگی برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی زبرخان

زبرخان (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی منطقه زبرخان با حضور مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش در دفتر مدیریت برگزار شد و همزمان با سراسر کشور، انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس منطقه زبرخان در اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی زبرخان

سید مجتبی تاراش، رییس اداره آموزش و پرورش زبرخان در خصوص برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی گفت: انتخابات دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری ، مشارکت جویی ، مشورت ، خودباوری و تصمیم سازی و فرصتی برای رشد مهارت های فردی و اجتماعی برای توسعه مشارکت دانش آموزان در بخش های آموزشی و تربیتی است.

تاراش، با اشاره به اهداف برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی اظهار کرد: ایجاد زمینه مناسب برای آموزش و ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان برای حضور موثر در عرصه های مختلف جامعه، تقویت اعتماد به نفس و فراهم کردن زمینه مساعد برای فعالیت های گروهی از اهداف برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی است.

وی افزود:یکی از راهکارهای اجرایی شدن شعار امسال آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزاری انتخابات دانش آموزی و ایفای نقش دانش آموزان در سطح مدرسه می باشد.

وی با اشاره به تاکید وزیر آموزش و پرورش نسبت به توجه جدی به تربیت اجتماعی دانش آموزان، اظهار داشت: اقدامات قبل و بعد از انتخابات در جهت کسب مهارت اجتماعی سالم دانش آموزان صورت می گیرد.

در این جلسه ضمن تاکید بر نقش و اهمیت شوراهای دانش آموزی در مسئولیت پذیری و ایفای نقش مشورتی، مقرر گردید برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه با شکوه انتخابات اتخاذ گردد و دبیرستان شهید سید اسماعیل حسینی شهر درود به عنوان مدرسه نمادین انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار