واکنش مالک باشگاه نساجی به اشتباهات داوری: آقای اصفهانیان اگر نمی‌توانید استعفا دهید

تهران (پانا) -فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران در اظهار نظری به انتقاد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال پرداخت.

کد مطلب: ۸۶۳۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مالک باشگاه نساجی به اشتباهات داوری: آقای اصفهانیان اگر نمی‌توانید استعفا دهید

به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرهاد صنیعی‌فر مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران با بیان این حرف ها گفت: نمایش جانانه بچه های نساجی را همه دیدیم و لذت بردیم. از نظر من این باخت نبود و حکم برد را داشت چون فقط و فقط مغلوب داور مسابقه شدیم.

وی ادامه داد: تیم نساجی مقابل سپاهان اصفهان پر افتخارترین تیم لیگ برتر ایران بازی کرد که نه تنها پر مهره است بلکه یک مربی بزرگ و شناخته شده را هم بالای سر خود می بیند. با این وجود توانستیم بازی پایاپایی را انجام دهیم و به شخصه از فوتبال مردانه بچه های نساجی تقدیر و تشکر می کنم. متاسفانه کوپال ناظمی داور مسابقه اشتباه مهلکی انجام داد و به گواه نظر کارشناسان به جای دادن کارت زرد به بازیکن سپاهان به خاطر شیرجه زدن و فریب داور یک پنالتی ناحق علیه ما گرفت تا حق مسلم نساجی ضایع شود.

صنیعی فر افزود: از دیروز تا امروز ۱۰۰۰ پیام از هواداران نساجی در قائم شهر و سراسر مازندران داشتم که معتقد بودند در ۹ هفته گذشته داوران علیه نساجی سوت زده اند. اینکه این همه اشتباه فقط علیه یک تیم باشد مشکوک است و نمی توان از پسوند سهوی در مورد آن استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: روی سخن من با شخص رئیس کمیته داوران است. آقای اصفهانیان! نجابت و صبر هواداران نساجی، مردم قائم شهر و مازندران هم حدی دارد. من هیچ جوابی برای این مردم نجیب ندارم و نمی دانم در قبال حق کشی و ناداوری ها به آنها چه بگویم؟ آقای اصفهانیان! لطفا داوری را درست کنید یا اگر نمی توانید استعفاء بدهید تا نیروهای تازه نفس و با انگیزه تر جای شما بیایند و کار کنند. متاسفانه شما پشت موفقیت علیرضا فغانی پنهان شدید که هیچ نقشی در پیشرفت او نداشتید! ما و هواداران نساجی هم فقط خدا را داریم و بس.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار