عملکرد دولت منصفانه قضاوت شود

همدان (پانا) - استاندار همدان گفت: عملکرد خوب دولتمردان تدبیر و امید در حمایت از صنعتگران باید بازگو و با انصاف قضاوت شود.

کد مطلب: ۸۶۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد دولت منصفانه قضاوت شود

محمدناصر نیکبخت در آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر همدان اظهار داشت: دولت با وجود شرایط تحریم و تهدید به خوبی توانسته از بخش تولید و صادرات حمایت کند.
استاندار همدان تاکید کرد: اگرچه دیوار دولت کوتاه است اما عملکرد دولت تدبیر و امید باید منصفانه بیان شود.
نیکبخت خود را دوستدار تولید و اشتغال معرفی کرد و افزود: تولیدکنندگان سرآمدان جنگ اقتصادی، مایه پیشرفت و توسعه کشور و شایسته تقدیر و تشویق هستند.
استاندار همدان گفت: تمام دستگاه های نظارتی استان در خدمت تولیدکنندگان و صنایع و در راستای رفع مشکلات و مسائل این قشر هستند.
وی با اشاره به حمایت های دولت از صنایع یادآوری کرد: در همین چارچوب 2 هزار و 598 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی بانک ها در راستای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت شده است.
نیکبخت ایجاد 33 هزار شغل را از موفقیت های دولت تدبیر و امید در این استان ارزیابی و اضافه کرد: کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به طور مستمر برگزار می شود‌.
وی اعلام کرد: استان همدان بر اساس ارزیابی مرکز پژوهش های مجلس به عنوان سه استان برتر در زمینه کاهش فساد اداری و رشوه معرفی شده است.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: همدان، اردبیل و مرکزی سه استان دارای کمترین رشوه و فساد در کشور هستند.
وی با بیان اینکه ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و این همت همه قوا را می طلبد، گفت: آمریکا به خاطر تضعیف و نا امیدی از حکومت، عزم خود را بر فشار بر ایران گذاشته است.
نیکبخت ادامه داد: این تحریم ظالمانه که به ایران تحمیل می شود را باید به عنوان یک عامل اصلی در نظر بگیریم.
وی با بیان اینکه برخی واحدهای صنعتی استان در سالجاری کارگر اضافه کردند و باید این حقیقت ها گفته شود، اظهار داشت: شنبه گذشته مدیران نظارتی را دعوت به جلسه کردم و گفتم که به تولید برسید، مانع سرمایه گذاری نشوید و آنها نیز استقبال کردند.
استاندار همدان اظهار داشت: بعضی کارخانه ها و صنایع همدان علیرغم مشکلات موجود در سالجاری 70 تا 100 نیرو اضافه کردند که مدیران آن در این جمع هستند.
وی یادآوری کرد: برای مثال صنایع تبدیلی الوند 11 سال و فولاد جعفری 6 سال تعطیل بود به عرصه کار و تولید برگشت و هم اینک همدلی، هماهنگی و همکاری بسیار خوبی در استان فراهم و شرایط بسیار خوب است.
نیکبخت با تقدیر از عملکرد مجلس شورای اسلامی برای تصویب بند نهایی لایحه پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) یعنی الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT)، این لایحه را مصلحت کشور ارزیابی کرد.
وی ادعای آمریکا مبنی بر صفر کردن فروش نفت ایران را غیرممکن دانست و گفت: نباید سیاه نمایی، بزرگنمایی و یأس در بین مردم ایجاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار