همدان جزء سه استان پاک در زمینه فساد اداری است

همدان (پانا) - استاندار همدان گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران همدان به همراه استان های مرکزی و اردبیل جزء سه استان پاک کشور ارزیابی می شود که در آن فساد اداری بسیار پایین است.

کد مطلب: ۸۶۳۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
همدان جزء سه استان پاک در زمینه فساد اداری است

محمدناصر نیکبخت در جلسه اعضای شورای اداری استان همدان افزود: هرگاه نمایندگان و مسئولان تعامل و همیاری داشتند همواره استان به سمت پیشرفت حرکت کرده است.
وی خصاب به مدیران ادارات استان گفت: سنگ جلوی پای سرمایه داران که اشتغالزایی می کنند نندازیم، آنها هستند که نرخ بیکاری استان را پایین آوردند.
نیکبخت اضافه کرد: استان در خیلی از ردیف های توسعه در بین سه استان برتر کشور است که این حاصل خوبی و سلامت مردم و تعامل و تلاش مسئولان است.
وی اظهار داشت: سال گذشته بانک های استان 25 هزار و 950 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کردند که از این میزان 14 هزار و 260 میلیارد ریال تکلیفی و 11 هزار و 720 میلیارد ریال از منابع داخلی تامین شد.
استاندار همدان اضافه کرد: این جلسه بیشتر به درخواست سپاه انصار الحسین به منظور قدردانی از عوامل اجرایی زرمایش 20 هزار نفری برگزار شد و همه بدانند برپایی این همایش بزرگ جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: اگر امروز آمریکا تنها شده و تمام جریان های جهانی بر ضد آمریکا شده است، دلیلش حقانیتی است که ایران توانسته به دست بیاورد وگرنه اروپا به هیچ عنوان از آمریکا جدا شدنی نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار