جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان اردستان برگزار شد

اردستان، اصفهان (پانا) - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان اردستان در سالن کنفرانس ادب مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید و موارد و موضاعات اجرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۶۳۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی  برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان اردستان برگزار شد

در این جلسه شفیعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هدف از برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی را ، فرهنگ سازی و نشر فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت:با توجه به اینکه حدود 20 درصد شهدای جنگ تحمیلی را شهدای دانش آموزی تشکیل می دهند و 36 هزار شهید دانش آموز در سطح کشور تقدیم این انقلاب و نظام گردیده است و در مجموع 30 درصد شهدای شهرستان اردستان شهدای فرهنگی و دانش آموز میباشند ، وظیفه ما است که هم اکنون یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم.

شفیعی نامگذاری بعضی از میادین و مکان های عمومی را به نام این عزیزان در شهرستان خواستار شد و گفت:یکی از نیاز های اساسی کشور در شرایط کنونی همان زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار ،شهادت ،خودباوری و تقویت غرور ملی جوانان و نوجوانان است. وی شهدای دانش آموز را فرشتگانی در شکل انسان خواند و بیان کرد که باید یاد و خاطراتشان جاودانه بماند وزنده نگه داشته شود در مدرسه دلها. انسان های آسمانی ، از نسل ایثار و مقاومت و شهادت برخاسته اند و سلاح آنان ایمان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار