با حضور مسئولین صورت گرفت:

امضای تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش استان زنجان

زنجان(پانا)-طی جلسه ای که با حضور نمایندگان جهاد دانشگاهی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تشکیل گردید، مفاد تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد تشریح شد.

کد مطلب: ۸۶۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش استان زنجان

کامران جعفری رییس جهاد دانشگاهی استان ضمن تبیین تفاهم نامه منعقده بین وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کشور اظهار داشت: واحد جهاد دانشگاهی زنجان نیز پیرو همین تفاهم نامه آماده همکاری همه جانبه با اداره کل آموزش و پرورش استان می باشد که در این زمینه می تواند با در اختیار گذاشتن تمام ظرفیت های علمی، آموزشی و فرهنگی خود و در انجام امور محوله توسط آموزش و پرورش استان به این نهاد، خدمات مورد نیاز اداره کل را به نحو مطلوب ارائه نماید.

در ادامه این جلسه مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تقدیر از حضور مسئولین جهاد دانشگاهی استان و اعلام آمادگی این اداره برای همکاری با نهاد مربوطه اظهار نمود:با توجه به اینکه مفاد تفاهم نامه موجود به صورت کلی بیان شده، لازم است جلسات دیگری در همین راستا برگزار گردد تا در قالب کار گروه های تخصصی، موضوعات و خدمات قابل ارائه توسط آموزش و پرورش به جهاد دانشگاهی و نیز ظرفیت های موجود این نهاد مورد بحث و بررسی قرار گیرد، به گونه ای که این تفاهم نامه بومی سازی شده تا به مرحله اجرا در آید.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد نیازهای آموزشی و پرورشی در حوزه های مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی، خدماتی و ... استخراج شده و به جهاد دانشگاهی ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار