به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد:

تجدید میثاق مدیر آموزش و پرورش و معلمان تربیت بدنی شهرستان سمنان با شهدا

سمنان (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، خلیلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان به همراه معاونان، مدیران و معلمان تربیت بدنی، با حضور در گلزار شهدا، ضمن غبارروبی، عطرافشانی و اهدای گل، با آرمان های والای آنان تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۸۶۳۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق مدیر آموزش و پرورش و معلمان تربیت بدنی شهرستان سمنان با شهدا

فیض الله خلیلی، آسایش و امنیت کنونی کشور را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: این مراسم برای تجدید میثاق با شهدا، آنان که سبک بال پرگشودند تا افتخار و حماسه آفرین وطنشان باشند، برگزار شد. شهیدانی که با خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را به امروز ما ارزانی داشتند، بی آنکه کوچیکترین چشم داشتی داشته باشند.

وی افزود: امروز ثمرات و برکات خون شهدا موجب شده تا نظام اسلامی مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه های مختلف خوش بدرخشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان، هفته تربیت بدنی را فرصت خوبی برای تجدید میثاق با شهدا که از خود گذشتند تا جان و روحشان با مولی و مقتدایشان محشور شود، عنوان کرد.

در پایان مراسم، خلیلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان به همراه حسنان معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اهدای شاخه گل به قبور شهدا، از شهیدان برای ادامه راه آنها و تلاش برای موفقیت کشور و همه جوانان طلب دعا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار