محمود اسلامیان*

از کمک دولت تا قول رئیس فیفا

خوشبختانه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران امضا شد و این نکته حائز اهمیتی است. او فضای کشور و بازیکنان را می‌شناسد و مردم هم از کی‌روش راضی هستند و امیدواریم با تدارکی که با وسع فدراسیون انجام می‌شود، بتوانیم پس از چند سال در جام ملت‌ها به قهرمانی برسیم.

کد مطلب: ۸۶۳۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

همه درحال تلاش هستند تا این اتفاق رخ دهد و من هم از تمام کسانی که در فوتبال هستند و مربیان درخواست دارم تا کمک کنند و به حاشیه نرویم. متاسفانه پیش از جام‌جهانی 2018 روسیه، خیلی حاشیه داشتیم و فدراسیون فوتبال و تیم‌ملی ضربه‌های زیادی خوردند. اما اکنون باید همه کمک کنند تا تیم بدون حاشیه و با تمرکز کامل به جام ملت‌های آسیا برود. امیدواریم تیم‌ملی در مسابقات آینده پس از 42 سال بتواند طلسم‌شکنی کند و به مقام قهرمانی برسد.

دولت در صدد کمک کردن به فدراسیون فوتبال است و دستوراتی داده که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد. از کمک دولت تشکر می‌کنیم و امیدواریم عملیاتی شود تا مردم هم در این برهه از موفقیت تیم‌ملی خوشحال شوند. جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال ایران دارد و در سفری که به تهران داشت، از موفقیت فدراسیون ابراز رضایت کرد و قول‌هایی داد که امیدواریم مسائل دیگر را حل کنیم.

در مورد موفقیت‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و حضور در نیمه‌نهایی این مسابقات اعتقاد دارم دیگر بحث باشگاهی اهمیتی ندارد و بحث ملی در میان است و خیلی خوشحال هستیم که تاکنون پرسپولیس نتایج خوبی را به‌دست آورده است. فرقی نمی‌کند، استقلالی‌ها، پرسپولیسی‌ها و تمام ایرانیان از نتایج این تیم در لیگ قهرمانان راضی هستند و امیدواریم این تیم نتایج خوبش را ادامه دهد.

فکر می‌کنم یکی از بازیکنان تیم حریف(السد) معادل هزینه یکساله باشگاه پرسپولیس باشد اما غیرت، جنگندگی و همت بازیکنان سبب شد تا نتایج خوبی را به‌دست آید. السد تیم خطرناکی است و امیدواریم پرسپولیس در بازی برگشت هم نتیجه خوبی کسب کند و با حمایتی که مردم انجام می‌دهند،نماینده کشورمان بتواند به فینال آسیا برسد.

یکی از جاذبه‌های فوتبال، غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. به‌هرحال مربی و بازیکنان خوبی داریم و خدا را شکر کی‌روش در ایران ماند و با شناخت خوبی که از وضعیت فوتبال ایران دارد، می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند. لژیونرهای تیم‌ملی نسبت به چندسال پیش بیشتر شدند و البته جا دارد تا تعداد نفرات زیاد‌تر از قبل شود. شرایط خوبی فراهم است اما نمی‌توان قول داد و هر نفر باید کار خودش را انجام دهد و به آینده امیدوار باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع:آرمان

* عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار