پوستر اجلاس جهانی گردشگری رونمایی شد

همدان (پانا) - پوستر چهلمین اجلاس جهانی گردشگری با حضور معاون استاندار همدان رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۶۳۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پوستر اجلاس جهانی گردشگری رونمایی شد

معاون عمرانی استاندار همدان در این آیین و در نشست با مسئولان کمیته های فعال در دبیرخانه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری گفت: این رویدادها به خودی خود دارای ارزش است و تجربه هایی کسب می شود که در آینده می توان از آن استفاده کرد.
محمود رضا عرقی اظهار داشت: 2 رویداد بزرگ گردشگری در سال 2018 میلادی به میزبانی همدان، گردشگری را در این استان متحول می کند.
وی اتحاد و همکاری را لازمه برگزاری اینچنین رویداد هایی دانست و تاکید کرد: برای کارهایمان به مرور زمان باید فکر بیشتری کنیم و بعد از اینکه همدان شناخته شد حرفه ای تر عمل کنیم.
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه بسیاری از درآمدهایی که از گردشگری کسب می شود قابل اندازه گیری نیست، افزود: همه درآمدهای گردشگری نقدی نیست بلکه قسمتی از آن درآمدهای معنوی است که ارزش ماندگاری دارند.
وی ادامه داد: به روزهای برگزاری اجلاس نزدیک شدیم و از این هفته وارد مرحله جدیدی از هماهنگی ها برای اجلاس می شویم و برای برگزاری اجلاس مشکلی نخواهیم داشت.
عراقی اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف اجلاس باید تلاش کنیم و برای رسیدن به آن اهداف تبلیغات داشته باشیم.
وی اطلاع رسانی این رویداد را مهم دانست و اظهار داشت: کیفیت پنل های اجلاس نیز مهم است و باید بدانیم برای چه سطحی این پنل ها در نظر گرفته شده است.
معاون عمرانی استاندار سطح مهمانان خارجی حاضر در اجلاس را مهم دانست و افزود: ما از هر کسی که ایده دارد استقبال می کنیم و برای استفاده از ظرفیت های این رویداد بین المللی تلاش می کنیم.
در پایان این نشست از پوستر چهلمین اجلاس جهانی گردشگری با حضور معاون عمرانی استاندار همدان ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری همدان و عضو هیات رئیسه اجلاس جهانی گردشگری رونمایی شد.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری از 21 تا 23 آبان به حضور نمایندگان 150 کشور در همدان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار