هزار و 347 آموزشگاه استان همدان آماده برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی

همدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: هزار و 347 آموزشگاه استان همدان آماده برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی هستند.

کد مطلب: ۸۶۳۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هزار و 347 آموزشگاه استان همدان آماده برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی

حسن آقا یوسفی گفت: بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در حالی در مدارس استان همدان برگزار می شود که 185هزار و 414 دانش آموز استان نمایندگان خود را خواهند شناخت .

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در ترویج مشورت در انجام امور و ارتقای روحیه مشارکت جویی برای دستیابی به جامعه مدنی، اظهار کرد: این انتخابات هم زمان با سراسر کشور، اول آبان ماه ساعت 9 و 30 دقیقه در مدارس نوبت صبح و ساعت 14 و 30 دقیقه در مدارس نوبت عصر برگزار خواهد شد .

یوسفی خاطر نشان کرد: همه مدارس دوره دوم ابتدایی، دوره های اول و دوم متوسطه در سطح استان مشمول برگزاری این انتخابات هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با تأکید بر حضور گسترده دانش آموزان استان در این تمرین مشارکت سیاسی که با هدف آمادگی برای حضور فعال در برنامه های اجتماعی و گروهی برگزار می شود، یاد آور شد: 185 هزار 414 دانش آموز استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار