طرح ترافیکی ویژه اربعین آغاز شد

محدودیت‌های ترافیکی مراسم اربعین سال ۹۷

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز طرح ترافیکی ویژه اربعین از امروز شنبه 28 مهرماه در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح ترافیکی ویژه اربعین آغاز شد

به گزارش روابط عمومی پلیس راهور، سردار تقی مهری گفت: طرح ترافیکی ویژه اربعین از امروز شنبه 28 مهرماه در سراسر کشور و به ویژه محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، مهران و چزابه آغاز شده است و این طرح تا 14 آبان ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: از چند روز قبل پلیس با آماده باش کامل در سطح معابر و راه‌ها حضور داشته است و از امروز پلیس و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی با آمادگی کامل وارد عرصه شده‌اند و بیش از 5 هزار نیروی پلیس راهور در قالب 1400 تیم موتوری و خودرویی در این طرح حضور دارند.

مهری با بیان اینکه در اجرای این طرح همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی از جمله راهداری، اورژانس،‌ هلال احمر، وزارت کشور،‌ امداد خودرو و ... در آماده‌باش هستند، گفـت: همکاران من در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان به شکل ویژه حضور دارند، چراکه عمده تردد زائران به سمت سه پایانه مرزی از محورهای این استان‌ها انجام می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی مراسم اربعین سال 97

بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا، تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 3 آبان ماه تا ساعت 7 صبح روز شنبه 12 آبان ماه در محورهای اهواز، سوسنگرد، بستان، چذابه، خرمشهر، شلمچه و بالعکس ممنوع است. (برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند، می‌توانند از مسیر اهواز، آبادان، خرمشهر و بالعکس تردد کنند.)

تردد کلیه اتوبوس‌ها از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 3 آبان ماه تا ساعت 7 صبح روز 12 آبان ماه در محور هفتگل، باغملک، ایذه، دهدز، شهرکرد و بالعکس ممنوع است و مسیر اهواز، اندیمشک، خرم‌آباد، الیگودرز، اصفهان، شهر کرد و بالعکس به‌عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

استان ایلام

تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز دوشنبه 30 مهرماه تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 13 آبان ماه از محورهای منتهی به دهلران - مهران، حمیل - ایلام، قلاجه - ایلام، ایلام - ملک شاهی - مهران و ایلام - مهران ممنوع است.

استان لرستان

تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 3 آبان ماه تا ساعت 7 صبح روز شنبه 12 آبان ماه در محورهای پلدختر - اسلام آباد و پلدختر - اندیمشک و بالعکس ممنوع است.

استان کرمانشاه

تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز دوشنبه 30 مهرماه تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 13 آبان ماه از محورهای اسلام‌آباد غرب - پلدختر و حمیل -سرابله و بالعکس ممنوع است و مسیر جایگزین محور اسلام آباد - قلاجه است.

محدودیت خودروهای ترانزیت

تردد کلیه خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت 7 صبح امروز شنبه 28 مهرماه تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 13 آبان ماه در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبه شصت و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی ممنوع است.

محدودیت‌های تاکسی‌های شهری

تردد کلیه تاکسی‌های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین 97 از ساعت 7 صبح امروز شنبه 28 مهرماه تا ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه 15 آبان ماه در محورهای خارج از شهر ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار