فرماندار اسلامشهر خبر داد:

فعالیت بیست وپنج هزار ورزشکاردر قالب چهل و هشت هیات ورزشی در اسلامشهر

اسلامشهر ( پانا ) - به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جلسه شورای ورزش شهرستان اسلامشهر به ریاست فرماندار شهرستان، برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت بیست وپنج هزار ورزشکاردر قالب چهل و هشت هیات ورزشی در اسلامشهر

در این جلسه مرسلپورفرماندار اسلامشهر با بیان اینکه منشاء بسیاری از بیماریها بی تحرکی و دور بودن افراد جامعه از ورزش بویژه ورزش همگانی است، اظهار داشت: هر چه ما در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنیم به همان میزان به افزایش شاخص های سلامت افراد جامعه کمک کرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای ورزش شهرستان افزود: فعالیت بیست وپنج هزار ورزشکاردر قالب ۴۸ هیات ورزشی، کسب سالانه بیش از پنجاه مدال جهانی و بین المللی نشان از وجود استعدادهای ناب ورزشی در بین جوانان اسلامشهر است.
مرسلپرگفت: اعزام ۹ ورزشکار ملی از اسلامشهر به بازیهای آسیائی جاکارتا و کسب چهار مدال رنگارنگ توسط این قهرمانان، افتخار بزرگی برای شهرستان اسلامشهر بود.
رئیس شورای ورزش و جوانان شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی کمک های شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر به هیات های ورزشی بیان کرد: برای پرهیز از کمک های موردی و سلیقه ای و نظام مند ساختن این کمک ها باید شهرداری ها و شوراهای اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی تفاهم نامه ای با اداره ورزش و جوانان در این خصوص منعقد کنند تا همه هیات ها بتوانند از این کمک ها استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش بانوان نیز با وجود محدودیت ها و کمبودها افتخارات بسیاری توسط بانوان ورزشکار اسلامشهر به دست آمده، افزود: در این حوزه نیز باید توجه بیشتری صورت گیرد تا این قشر از جامعه با سهولت بیشتری در اماکن ورزشی حضور یابند.

مرسلپور در ادامه خواستار توجه بیش از پیش مدیران آموزش و پرورش شهرستان به نهادینه ساختن فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان شد و گفت: گرایش روز افزون دانش آموزان به ورزش آنان را به میزان قابل توجهی از گرایش به آسیب های اجتماعی مصون خواهد ساخت.

شایان ذکر است ، دراین جلسه ،آرمیان رییس اداره ورزش وجوانان اسلامشهر به همراه معاونین ورزشی و جوانان، روسای ادارات ، پیشکسوتان و خیرین حضور داشتند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار