معاون وزارت ورزش و جوانان:

خانه های ورزشی روستایی در صورت تامین زمین احداث می شوند

تبریز (پانا)- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: خانه های ورزشی روستایی که زمین آن توسط دهیاران تامین شود را احداث می کنیم.

کد مطلب: ۸۶۳۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
خانه های ورزشی روستایی در صورت تامین زمین احداث می شوند

ژاله فرامرزیان در مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شهر صوفیان در شهرستان شبستر گفت: در برنامه سال 96 تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان بسته ایم تا زمین چمن مصنوعی در سراسر کشور ایحاد کنیم و خانه های ورزشی روستایی که زمین آن توسط دهیاران تامین شود را احداث می کنیم. اما نگفته نماند که همین زمین و امثال آن متعلق به مردم است.

وی افزود: سالن تختی شبستر که ویژه بانوان است مرمت خواهد شد تا استفاده مناسب از آن مقدور باشد.

مدیر کل وزرش و جوانان استان نیز گفت: خدا را شاکریم که در همایش همگانی شبستر حضور یافتیم و استقبال مردم بسیار عالی و پرشور بود. تبریز سرانه فضای ورزشی کمتری نسبت به سایر شهرستانهای آن دارد.

ایوب بهتاج افزود: این زمین چمن مصنوعی هدیه دولت به مردم شریف و ورزش دوست شهر صوفیان است امیدواریم که در آینده شاهد بازیکنان با استعداد در سطح استان و همچنین در سطح تیم ملی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان امروز از مجموعه های ورزشی اقدمی، پورشریفی، ورزشگاه تختی و همچنین از سالن وزنه برداری فتح خیبر شهر تبریز بازدید کرد.
در جریان سفر معاون توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان کشور به آذربایجان شرقی سالن چند منظوره شهر جدید سهند با یک هزار و 400 مترمربع وسعت و زورخانه امام حسن مجتبی (ع) مراغه با متراژ 800 مترمربع و با هزینه کرد 19 میلیارد و 520 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار