گرندپری تکواندو؛ مردانی صاحب مدال برنز شد

تهران (پانا) - سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به نماینده روسیه واگذار کرد و بر سکوی سومی مرحله چهارم مسابقات گرندپری 2018 ایستاد.

کد مطلب: ۸۶۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
گرندپری تکواندو؛ مردانی صاحب مدال برنز شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از ساعت 11:30 (به وقت تهران) امروز (جمعه - 27 مهرماه) در "منچستر" انگلیس آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلامی امروز و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به روی شیاپ‌چانگ رفتند.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+کیلوگرم تکواندو کشورمان در نخستین گام توانست «گویلرمه سزاریو» از برزیل را 16 بر 11 شکست دهد؛ سپس با نتیجه 13 بر 7 «اسمائیل دویسبای» از قزاقستان قهرمان آسیا 2018 را از پیش رو برداشت؛ وی در ادامه برابر «وردان گولس» از کرواسی دارنده مدال تورنمنت‌های مختلف با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید.

سجاد در مرحله نیمه نهایی با «ولادیسلاو لارین» مبارزه کرد و در پایان دیداری حساس و نفس گیر 15 بر 12 نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار