رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان

شورای شهر زنجان به بخشی از هزینه های ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی کمک میکند

زنجان(پانا)-امام علی دادخواه رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان گفت: شورای شهر زنجان به ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی کمک می‌کند.

کد مطلب: ۸۶۳۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهر زنجان به  بخشی از هزینه های  ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی کمک میکند

امامعلی دادخواه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: با توجه به درخواست انجمن اولیای آموزش و پرورش استثنایی مبنی بر کمک به ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی، لایحه مربوطه ارائه شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که کسب کردیم، دانش‌آموزان استثنایی برای رفتن به مدرسه مجبور به طی مسیر طولانی هستند که این کار برای آنها هزینه‌بر است.

وی با اشاره به اینکه هزینه یک سال تحصیلی برای تامین منابع مورد نیاز برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان 350 میلیون تومان است، گفت: نصف این هزینه را خود آموزش و پرورش پرداخت و حدود 50 میلیون تومان را خیرین و یا خود خانواده‌ها پرداخت می‌کنند.

دادخواه تصریح کرد: از آنجایی که این دانش‌آموزان اکثرا از قشر محروم هستند؛ درخواست شده است که شورای شهر در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان تصریح کرد: از همین رو با توجه به درخواست اولیا و مستندات مربوط به حمل و نقل دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سطح شهر زنجان که در هشت مدرسه مشغول به تحصیل هستند برای تامین بخشی از هزینه‌های ایاب و ذهاب درخواست کمک شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار