صدور 25 هزار ویزای اربعین حسینی در تبریز

تبریز (پانا)- مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت : تاکنون برای 25 هزار نفر از زائران اربعین در تبریز روادید صادر شده است.

کد مطلب: ۸۶۳۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
صدور 25 هزار ویزای اربعین حسینی در تبریز

روحی ملکی با اشاره به استقرار مرکز صدور ویزای اربعین از اول مهر در تبریز افزود: در این مرکز ویزای زائران اربعین استانهای آذربایجان شرقی و غربی صادر میشود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 42 هزار و 500 نفر متقاضی در دو استان مذکور ثبت نام کرده اند که 15 هزار نفر از این تعداد مربوط به متقاضیان آذربایجان غربی است.
وی افزود: مراحل درخواست با ثبت نام اینترنتی از طریق درگاه www.samah.haj.ir آغاز میشود و سپس متقاضیان با انتخاب یکی ار 170 مرکز کارگزاری مجاز صدور ویزا برای تحویل مدارک و تکمیل ثبت نام مراجعه میکنند.
مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی ادامه داد: در این مراکز برای هر روادید 235 هزار تومان دریافت میشود و گذرنامه ها به همراه مدارک به نمایندگی موقت سفارت عراق در تبریز تحویل و در نهایت ویزا صادر میشود.
وی با بیان اینکه زائران هیچ وجهی به صورت نقدی به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در مورد زیارت اربعین پرداخت نکنند افزود : این اقدام فقط از طریق درگاه اینترنتی و دستگاه کارتخوان انجام می شود.
نصیر عبدالرزاق ابراهیم ، سرکنسول موقت عراق در تبریز هم گفت: ثبت نام برای درخواست روادید زائران اربعین تا 48 ساعت قبل از اربعین حسینی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار