استقبال از نایب رئیس کمیسیون فرهنگی – هنری نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور

یزد(پانا) - معاون پرورشی - فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه در آیین استقبال از نایب رئیس کمیسیون فرهنگی – هنری نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور دانش آموزان را به رقابت های سالم و دوستانه دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۶۳۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از نایب رئیس کمیسیون فرهنگی – هنری نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور

"محمد علی شکیبا" در آیین استقبال از دانش آموزعلی فرهمند نایب رئیس کمیسیون فرهنگی - هنری نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور بیان کرد: در پرتو تلاش و خود باوری، فرزندان این مرز و بوم به جایی رسیدند که امروز پسران و دختران جامعه ما از عظیم ترین ظرفیت های انسانی، رشد و پیشرفت به شمار می روند.

شکیبا بیان داشت: وجود ظرفیت های علمی فرهنگی و اجتماعی نشان می دهد جوان ما امروز توانسته ظرفیت و توان خود را به رخ بکشد.

وی در ادامه عنوان کرد: علی فرهمند کسی بود که در همین مدرسه علم را با تمام وجود بلعید و به عنوان یک الگوی الهام بخش و انگیزه آفرین برای هزاران دانش آموز مطرح شد.

معاون پرورشی - فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه با بیان اینکه دانش آموزان موفق ما ثابت کردند اراده و توانمندی می تواند به رشد و پیشرفت خودشان و جامعه منجر شود افزود: دانش آموزان امروز به عنوان معماران جامعه فردا باید در کسوت انسان هایی توانمند و به دور از ضعف و ناتوانی چهره ای مصمم، پویا و متفکر ازخود به نمایش بگذارند و به عنوان یک عنصر فعال اجتماعی نیاز به آموختن دارند.

این مقام مسئول بیان داشت: دانش آموزان امروز سرشار از انگیزه ای که موجب برجسته شدن آنان در تمام عرصه های علمی، آموزشی، سیاسی و اقتصادی شده است و امروز باید این ظرفیت و فرصت را مغتنم شمرد و در جهت رشد و پیشرفت استان و کشور از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان در تشکیلات دانش آموزی گفت: شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه امروزی از اصلی ترین نیاز های اجتماعی است و پیشتازان می توانند نقشی دو سویه در این حوزه ایفا کنند به گونه ای که هم نشاط آفرین و هم برخوردار از نشاط اجتماعی باشد.

وی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این رقابت ها گفت: این رقابت های سالم و دوستانه را قدر بدانید و خود را برای حضور در صحنه های بزرگتر فرهنگی اجتماعی و سیاسی آماده کنید و بدانید این فضاها و رقابت ها تمرینی برای حضور در صحنه های بزرگتراست.

وی تصریح کرد: وظیفه ما ومسئولان آن است که فضا و زمینه را بیش از پیش برای شکوفایی استعدادها و توانمندی های این نسل فراهم کرده و بزرگترین هزینه را برای آینده کشور و داشتن خانواده و جامعه ای سالم انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار