نظارت آتش‌نشانان تهرانی بر ایمنی زائران اربعین

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعزام گروه‌های آتش‌نشانی به منظور نظارت ایمنی محل‌های استقرار زائران ایرانی اربعین به عراق خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نظارت آتش‌نشانان تهرانی بر ایمنی زائران اربعین

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا، در این باره گفت: گروهی 48 نفره از نیروهای آتش نشان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران به شکل داوطلبانه به کشور عراق و شهرهای نجف و کربلا اعزام شدند تا علاوه بر حضور در این راهپیمایی عظیم، بر ایمنی موکب‌ها و محل‌های اقامت زائران ایرانی نیز نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه این افراد تا پایان مراسم اربعین حضور خواهند داشت، افزود: اعزام این آتشنشانان به شکل داوطلبانه بوده است و آنان علاوه بر نظارت بر ایمنی در صورت لزوم می‌توانند نسبت به انجام اقدامات اولیه امدادی نیز فعالیت کنند و زائران نیز می‌توانند خدمات و هشدارهای ایمنی را از آنان دریافت کنند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه گروه دیگری از سازمان آتش نشانی تهران به کشور عراق اعزام نخواهد شد، گفت: لازم است زائرانی که برای شرکت در مراسم اربعین به کشور عراق سفر کرده‌اند توجه داشته باشند که از قرارگرفتن در کنار سیم های برق بدون پوشش خودداری کنند و زیر خیمه گاه‌های مطمئن قرار بگیرند و تا حد امکان در گروه‌های چند نفره تردد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار