برپایی موکب سازمان دانش‌آموزی خوزستان در مرز شلمچه

اهواز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی استان همانند دو سال گذشته در مرز شلمچه موکب برپا کرده است، گفت: تلاش می‌کنیم در این موکب خدمات مناسبی به زائران ارائه شود تا تا زوار در زیارت خود با مشکلات کمتری مواجه شوند.

لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب سازمان دانش‌آموزی خوزستان در مرز شلمچه

علیرضا مسرور در این خصوص اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع و امکانات که در سازمان استان وجود دارد، این موکب با محوریت سازمان دانش‌آموزی خرمشهر و با حضور، حمایت و پشتیبانی سایر شهرها اداره می‌شود. در واقع خدمات سایر شهرها به صورت امداد به خرمشهر محسوب می‌شود. سال‌های گذشته موکب‌ها به صورت استانی اداره می‌شدند و سازمان دانش‌آموزی کل کشور به عنوان پشتیبان موکب‌ها فعالیت کرد اما امسال اداره موکب به خرمشهر سپرده شده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان گفت: در موکب سازمان دانش‌آموزی مانند سایر موکب‌ها خدماتی به زائران ارائه می‌شود؛ به طور مثال ایجاد یک استراحتگاه برای زائران به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان یا ارائه اطلاعات مناسب به زائران در دستور کار قرار گرفت.
مسرور افزود: امسال به دلیل محدودیت منابع، امکان چاپ نقشه را در اختیار نداشتیم. کمک‌های ما امسال بیشتر شامل کمک‌های تغذیه‌ای و ارائه راهنمایی تا زوار در زیارت خود با دردسر کمتری مواجه شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: امسال کاروان دانش‌آموزی برای اعزام به پیاده‌روی نداریم و دانش‌آموزان و فرهنگیان به طور متفرقه در این پیاده‌روی شرکت می‌کنند. سال‌های قبل از خرمشهر، سیستان و بلوچستان و گلستان، کاروان‌های دانش‌آموزی در پیاده‌روی اربعین شرکت داشتند اما چون این راهپیمایی مردمی است ترجیح داده شد مردمی‌تر باشد و به همین دلیل نیز ما به صورت سازماندهی‌شده وارد آن نشدیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار