دانشگاه آزاد نجف آباد در جمع برترین های دنیا

چادگان، اصفهان (پانا) - سایت یومولتی رنک در گزارش جدید خود رتبه بندی دانشگاه های جهان را اعلام کرد که بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد نیز جزو دانشگاه های سطح یک قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۶۳۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه آزاد نجف آباد در جمع برترین های دنیا

بر اساس این گزارش که به بررسی 1600 دانشگاه برتر دنیا از 95 کشور جهان پرداخته است،دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در کسب شاخص های این بررسی درجه A را کسب کرده است.

در این رتبه بندی که دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برترین دانشگاه آزاد کشور اعلام شده است،میزان فارغ التحصیلان این دانشگاه 42.6 درصد اعلام شده و 18.5 درصد منابع این دانشگاه نیز از بخش های خصوصی و دانش بنیان اعلام شده است.

در رتبه بندی های سال 2018 این نظام، واحدهای علوم تحقیقات،تهران مرکز ونجف آبادرتبهA را اخذ کردند که در بین شاخص های بررسی شده، واحد نجف آباد درشاخص پژوهشی نرخ ارجاعات بالاتری نسبت به سایر واحدها کسب کرده است.

به گزارش پانا شاخص ها دراین رتبه بندی بین توانستن انجام کاری وانجام آن تفاوت قائل شده است وبه دانشگاه ها رتبه A به معنای خیلی خوب و E ضعیف می دهد. به طور کلی شاخص ها به پنج دسته شاخص ها ی آموزشی، شاخص های پژوهشی، انتقال دانش، روابط بین الملل و میزان اشتغال فارغ التحصیلان تقسیم بندی می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار