نماینده مردم تربت جام ، باخرز، صالح آباد و تایباد در مجلس شورای اسلامی:

تعلیم و تربیت گلخانه ای خروجی مطلوبی برای کشور ندارد

مشهد (پانا) - نماینده مردم تربت جام ، باخرز، صالح آباد و تایباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش تربت جام گفت: تعلیم و تربیت گلخانه ای که موجب ایجاد مافیای کنکور و آزمون شده است امروز خروجی مطلوبی برای کشور ندارد .

کد مطلب: ۸۶۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت گلخانه ای خروجی مطلوبی برای کشور ندارد

جلیل رحیمی رحمان آبادی در این جلسه که روز چهارشنبه باحضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر تنها 8 درصد بودجه کل کشور به نهاد تعلیم و تربیت اختصاص یافته و متاسفانه باید اقرار کنیم به آموزش و پرورش نگاه سرمایه ای نداشتیم.

وی افزود: امروز باید نگاهی به این بحث داشته باشیم که آیا خروجی آموزش و پرورش ما نسلی متعهد و تمام بعدی هست یا خیر ؟ متاسفانه در نظام اموزشی مان سیر تکاملی را طی نمی کنیم.

رحیمی ادامه داد: تعلیم و تربیت گلخانه ای که موجب ایجاد مافیای کنکور و آزمون شده است امروز خروجی مطلوبی برای کشور ندارد، حجم بالای کتاب ها و محتواهای آموزشی ما در کنار فشاری که از سوی والدین به دانش آموز وارد می شود باعث شده به سمت یک سیستم آموزشی معیوب حرکت کنیم.

این نماینده مجلس ایجاد زمینه برای کمک مالی بیشتر به آموزش و پرورش تربت جام را خواستار شد و گفت: در چهار شهرستان تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد، متاسفانه از لحاظ فضاهای آموزشی و امکانات و تجهیزات دچار چالش هستیم که امیدواریم با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش شاهد ارتقاء سطح خدمت رسانی به دانش آموزان این مناطق کم برخوردار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار