مهاجرانی اعلام آمادگی کرد:

دانش‌آموزان نخبه نیازمندهای عملیاتی پلیس را برطرف می‌کنند

تهران (پانا) - رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، در دیدار با رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر لزوم تقویت پیوند دانش‌آموزان نخبه با پلیس تاکید و بر انعقاد تفاهم‌نامه در حوزه خدمات انتظامی اعلام آمادگی کرد.

کد مطلب: ۸۶۳۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نخبه نیازمندهای عملیاتی پلیس را برطرف می‌کنند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، فاطمه مهاجرانی در نشست با رئیس پلیس ناجا گفت: وظیفه شهروندی و سازمانی ایجاب می‌کند همیشه در خدمت پلیس باشیم.

او افزود: تأمین و ارتقاء دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت وظیفه‌ای همگانی است لذا آموزش و پروش به عنوان یک سازمان موثر در کمک به تأمین و توسعه امنیت دارای سهم و نقش است که به طرق مختلف تلاش می‌کند همگام با پلیس در پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش موثر واقع شود.

او با اظهار خرسندی از ایده تقویت پیوند دانش‌آموزان نخبه و پلیس ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری‌های مشترک افزود: ارتباط دانش و امنیت را باید از ابتدا به دانش‌آموزان بیاموزیم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، پیش دستی پلیس برای تأمین امنیت از رهاورد دانش و پژوهش را نشانگر آینده نگری نیروی انتظامی در تأمین امنیت دانست و گفت: دغدغه پلیس پیشگیری برای همسان سازی تولید امنیت با تحولات شتابان جامعه و تلاش برای الکترونیکی کردن خدمات انتظامی قابل درک است.

مهاجرانی افزود: تلاش خواهیم کرد با تعریف نقش و سهم دانش‌آموزان مستعد در امنیت کشور این مطالبه پلیس را با بهره گیری از ظرفیت‌های در اختیار آموزش و پرورش در قالب المپیادها، کار ویژه‌های مرتبط همچون کار سوق، طرح ملی شهاب، جشنواره جوان خوارزمی در جمع دانش‌آموزان نخبه و توانمند مطرح و با بسیج علمی تمامی امکانات به این مهم پاسخگو باشیم.

مهاجرانی در ادامه با قدردانی از تلاش های پلیس در تأمین امنیت و کمک به توسعه و آبادانی کشور گفت: اکنون 125 هزار دانش‌آموز مستعد در سراسر کشور وجود دارد که می‌توان نیازمندی‌های علمی پلیس در موضوعات مختلف را به صورت بومی طراحی، ایده پردازی و زمینه اجرای آن عملیاتی کرد.

او 30 موضوع مرتبط با امور پلیسی از 1200 طرح ارسالی به جشنواره جوان خوارزمی را نویدبخش علاقه دانش‌آموزان به امور انتظامی دانست و گفت: فرصت سازی پلیس برای ورود دانش‌آموزان نخبه به ایده پردازی در امور مرتبط قابل تقدیر است.

گفتنی است در پایان این نشست مشترک مقرر شد زمینه همکاری‌های مشترک مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به عنوان قسمت نخبه پرور نظام در بخش دانش‌آموزی و پلیس پیشگیری ناجا به عنوان پرچمدار ایجاد تحول در حوزه خدمات انتظامی در قالب تفاهم‌نامه منعقده اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار