مدیر دبستان پسرانه سما شیروان :

مدارس سما یک قطب فرهنگی در شهر هستند.

بجنورد (پانا)-مدیر دبستان پسرانه سما شیروان گفت :مدارس سما یک قطب فرهنگی در شهر هستند.

کد مطلب: ۸۶۳۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس سما یک قطب فرهنگی در شهر هستند.

جمشید نصیری فر مدیر دبستان پسرانه سما شیروان در محفل انس با قرآن کارکنان این آموزشگاه گفت: مدارس مکانی برای تربیت آینده سازان، صاحب نظران، محققان و پژوهشگران فردای جامعه هستند که باید علم را همراه با دین و ایمان به افراد آموزش دهند.

نصیری فر افزود: مدارس سما شیروان یک قطب فرهنگی در شهر هستند، زیرا دارای مجمع و کانون های فرهنگی، علمی، ورزشی، هنری و مذهبی دانش آموزی-دانشجویی و کارکنان بوده که زیر نظر معاونت سما واحد مشغول به فعالیت و تولید فرهنگ هستند.

وی ادامه داد: مجمع قرآنی و مذهبی مدارس سما یکی از کانون های برجسته مجتمع بوده و از برکت قرآن مجید، این مجتمع دارای حافظان قرآن زیادی است که در مسابقات استانی و کشوری حائز مقام های برتر شده اند.

وی در این محفل نورانی تصریح کرد: هر چه ما از زندگی بخواهیم در قرآن وجود دارد، بنابراین قرائت قرآن نباید به فراموشی سپرده شود، به همین دلیل از واحد پرورشی و مربیان قرآن این آموزشگاه خواست تا هموراه فرهنگ قرائت روزمره قرآن و استفاده از آن در زندگی را به دانش آموزان و کارکنان القا کرده تا نسلی شاداب و پر امید برای ایران فردا پرورش یابد.

گفتنی است، یکی از اهداف مجتمع سما برپایی محافل انس با قرآن، ویژه دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان است که به صورت هدفمند و با همکاری واحد فرهنگی و پرورشی مجتمع زیر نظر معاونت سما اجرا می شود.

رقیه صابری رابط مطبوعاتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار