همکاری والدین، دانش آموزان و مدرسه سه رکن اصلی پیشرفت نظام آموزشی می باشد

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در همایش آغاز هفته پیوند اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم همکاری والدین، دانش آموزان و مدرسه را سه رکن اصلی پیشرفت نظام آموزشی دانست.

کد مطلب: ۸۶۳۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
همکاری والدین، دانش آموزان و مدرسه سه رکن اصلی پیشرفت نظام آموزشی می باشد

حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم صبح دیروز در همایشی که با حضور مسئولین و تنی چند از اولیاء و دانش آموزان در دبستان حاج علی مکتبی برگزار شد ضمن تبریک هفته انجمن اولیا و مربیان گفت: هر چه سه ضلع مثلث والدین مدرسه و دانش آموزان با هم نزدیک باشد خروجی و بهره وری در نظام آموزشی بیشتر خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هشتصد و چهل هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آموزش و پرورش استان قم در ارتباط هستند و نگاه اولیای دانش آموزان به مدرسه به عنوان خانه دوم است.

شیخ الاسلام بیان کرد: باید نگاه به انجمن اولیا از کمک های مالی صرف خارج شده و والدین بدانند که آموزشگاه بیش از آنکه نیاز به کمک های مالی داشته باشند به نقطه نظرات علمی و آموزشی و ارائه نظرهای کاربردی آنان نیازمند.

وی افزود: در استان قم مدرسه یک محیط عاطفی شده که والدین و مربیان مدرسه در کنار هم برای تربیت و پرورش فرزندان ایران زمین در حال تلاش هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز و تشکیل انجمن اولیا و مربیان کارآمد و صمیمی به عنوان دو ضرورت مهم آموزش و پرورش امروز استان تصریح کرد: تمام ظرفیت اجرایی آموزش و پرورش برای همکاری موثر با والدین دانش آموزان به عنوان خانه دوم فرزندانشان از آمادگی برخوردار است.

عضو عالی شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: همکاری اولیاء در جهت هم سو نمودن فرآیند آموزشی و تربیتی درون خانواده و مدرسه به طوریکه این مهم در دانش آموزان ابهام و دوگانگی ایجاد نکند از ضرورت هایی است که تنها به وسیله روشنگری اولیا توسط انجمن اولیای مدرسه قابل دستیابی است.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از تعدادی از شورا های برتر انجمن اولیا و مربیان مدارس قم با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار