جلسه رابطین امور بانوان منطقه پیربکران برگزار شد

پیربکران، اصفهان (پانا) - رییس آموزش و پرورش پیربکران در جلسه رابطین بانوان گفت :همفکری و مشارکت در دستگاه تعلیم و تربیت بسیار تاثیرگذار است.

کد مطلب: ۸۶۳۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه رابطین امور بانوان منطقه پیربکران برگزار شد

بعد از معرفی رابطین امور بانوان از جانب مدارس، جلسه ای با هدف ارائه راهکارها و پیشنهادات در این حوزه در اتاق سایت دبیرستان مولوی برگزار شد. در آغاز جلسه رئیس اداره با بیان اینکه شما رابطین نماینده آموزش و پرورش در مدارس هستید گفت: از شما انتظار می رود مشکلات و مسائل بانوان فرهنگی را شناسایی و بررسی کنید و موارد مهم را جهت رسیدگی به رابط بانوان منطقه اطلاع دهید. هر یک از شما به اوضاع مربوط به مدرسه خود بیشتر واقف است و این امر پیشرفت کار را دو چندان می کند.

وی افزود: نظارت بر مشکلات دانش آموزان دختر نیز از دیگر وظایف شما می باشد. دختران روحیه حساس و ظریفی دارند. با توجه به آسیب های اجتماعی مختلفی که در جامعه وجود دارد، خطرات اجتناب ناپذیری دختران جامعه را تهدید می کند.

رئیس اداره در پایان صحبت های خود گفت: پیشنهادات و راهکارهای خود را در امور بانوان ارائه دهید. همفکری و مشارکت در دستگاه تعلیم و تربیت بسیار تاثیرگذار است.

در ادامه رابطین بانوان به استناد بخشنامه ای که از طرف امور بانوان اداره به مدارس ارسال شده بود، مشکلات حقوقی همکاران مدارس را جمع آوری نموده و با کارشناس حقوقی اداره در میان گذاشتند. محمدی کارشناس حقوقی اداره به کلیه سئوالات همکاران پاسخ داد و راهکارهای لازم را به استناد موارد قانونی و حقوقی جهت رفع مشکلات بانوان فرهنگی در اختیار گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار