افتتاح هفت پروژه ورزشی در یزد

یزد (پانا) ـ معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه ۷ پروژه بزرگ ورزشی یزد در هفته ورزش افتتاح می‌شود گفت: گرانی‌ها سرعت اجرای پروژه‌های ورزشی را کم کرد.

کد مطلب: ۸۶۳۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح هفت پروژه ورزشی در یزد

علی‌محمد شیخی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته ورزش برگزار شد با اشاره به اینکه امسال 40 پروژه ورزشی در استان یزد اجرا می‌شود از افزایش تقریبا دو برابری هزینه اجرای پروژه ها با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از پروژه‌های ورزشی استان یزد در هفته دولت و با حضور مسئولان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه استخر میبد، سالن اسکواش از جمله پروژه‌های بزرگ ورزشی استان یزد است که مراحل اجرایی آن سپری می‌شود تصریح کرد: در هفته ورزش امسال هفت پروژه ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

با اشاره به اینکه توسعه ورزش در شهرستان یزد نیازمند توسعه جدی زیرساخت‌ها بود خاطرنشان کرد: در این راستا بحث بهسازی ورزشگاه شهید پاک‌نژاد یزد آغاز و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.

وی با بیان اینکه بازدید مرحله دوم این پروژه هم انجام شده افزود: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی که به وجود آمده کار این پروژه با کندی‌هایی روبه‌رو است اما همچنان در حال پیگیری برای انجام کامل آن هستیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی و مسئولان ستاد اداره ‌کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های ورزشی استان یزد که در چند سال گذشته شروع شده بود بحث استخر زارچ یزد بود که الان پیگیری‌های لازم برای آن انجام شده است.

شیخی تصریح کرد: امسال تاکنون مصوب شده که حداقل 12 زمین چمن مصنوعی در استان یزد ایجاد شود که سعی داریم این پروژه‌ها را در مناطق حاشیه‌نشین یزد اجرایی کنیم.

وی توجه به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی مناسب در روستایی به ویژه روستاهای نزدیک به شهرهای یزد را بسیار مهم دانست و گفت: امکانات ورزشی در هر نقطه از استان یزد باید بر حسب نیازسنجی دقیق انجام شود تا بیشترین و بهترین استفاده از آن انجام شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی و مسئولین ستاد اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه کفپوش سالن بسیاری از سالن‌های یزد حالت استاندارد خود را از دست داده بود خاطرنشان کرد: با وجود سختی که در جذب اعتبارات برای تعمیر وجود دارد پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و خوشبختانه موفق شدیم کفپوش برخی از سالن‌ها را تعویض کنیم.

شیخی از اجرای دو پروژه بزرگ ورزشی در ارتباط با زمین چمن مصنوعی در استان یزد خبر داد و گفت: زیرسازی لازم برای این دو پروژه انجام شده و تا دو روز آینده چمن آن تحویل می‌شود تا بتوانیم اقدام به تکمیل نهایی این دو پروژه در ورزشگاه‌های رحمت‌آباد یزد و تختی بافق نماییم.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه رساندن سرانه ورزشی استان یزد به حد استاندارد در استان یزد اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر این دو پروژه، به دنبال ایجاد زمین‌های بزرگ چمن مصنوعی در سایر شهرستان‌های استان و همچنین شهرستان یزد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار