گفت وگوی ظریف با همتای پاکستانی درمورد مرزبانان ایرانی

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای پاکستانی خود سرنوشت نیروهای مرزی کشورمان که روزگذشته در نقطه مرزی 103 در میرجاوه توسط گروه های تروریستی ربوده و به داخل خاک پاکستان منتقل شدند، پیگیری کرد.

کد مطلب: ۸۶۳۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
گفت وگوی ظریف با همتای پاکستانی درمورد مرزبانان ایرانی

به گزارش مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، محمدجواد ظریف دراین گفت وگو ضمن تاکید برضرورت تضمین و افزایش امنیت مرزهای مشترک بین دو کشور براساس تفاهم ها و گفت وگوهای قبلی، خواهان اقدامات جدی و فوری دولت پاکستان در تامین امنیت و سلامت جانی مرزبانان ربوده شده و شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تروریستی و بازگشت سریع تمامی این مرزبانان به ایران شد.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفت وگو ضمن محکومیت شدید این اقدام ضدبشری گروه های تروریستی و ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه، اعلام کرد : تمامی امکانات پاکستان در خدمت اقدامات لازم و ضروری برای یافتن و دستگیری عوامل این حادثه و آزادی و تامین امنیت جانی مرزبانان ایرانی قرار خواهد گرفت.

وزیر امور خارجه پاکستان افزود: این گروه های تروریستی، دشمن مشترک دو ملت و دولت ایران و پاکستان محسوب می شوند که سعی دارند در روابط دوستانه و نزدیک این دو کشور همسایه ایجاد اخلال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار