جزئیاتی از همکاری باراک و میشل اوباما با شبکه تلویزیونی نت‌فلیکس اعلام شد

تهران (پانا) - – مدتی پس از انتشار خبر همکاری باراک اوباما و همسرش با شبکه تلویزیونی نت‌فلیکس در تولید برنامه، مدیر محتوای شبکه اعلام کرد که این برنامه‌ها لزوما سیاسی نخواهد بود.

کد مطلب: ۸۶۳۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیاتی از همکاری باراک و میشل اوباما با شبکه تلویزیونی نت‌فلیکس اعلام شد

به گزارش سی ان ان، «تد سراندروز» مدیر محتوای شبکه نت‌فلیکس به جزئیات برنامه‌هایی که باراک اوباما رئیس جمهور پیشین ایالات متحده و همسرش برای سرویس استریم شبکه تلویزیونی نت‌فلیکس تولید می‌کنند اشاره نکرد، اما اظهار کرد که محتوای برنامه‌های اوباماها لزوما سیاسی نخواهد بود.

وی افزود: در این برنامه‌ها باراک و میشل اوباما به روایت داستان‌هایی از رویدادهای دوران ریاست‌جمهوری می‌پردازند، البته این داستان‌ها تجارب کل زندگی آنها را نیز شامل می‌شود.

سراندروز گفت: محتوای برنامه‌ها شامل موضوعاتی مثل ورزش، سبک زندگی و تغذیه خواهد بود. رئیس‌جمهور و بانوی اول پیشین آمریکا به ساخت فیلم و برنامه‌های تلویزیونی اعم از داستانی و غیرداستانی نظر دارند.

در زمستان سال گذشته اعلام شد که نت‌فلیکس به دنبال ساخت مجموعه‌ای با حضور اوباما و همسرش برای پخش از این شبکه است. نت‌فلیکس سپس اعلام کرد که یک قرارداد چند ساله برای حضور اوباماها در فیلم و سریال ساخت این شرکت امضا کرده است. هنوز مشخص نیست که باراک و میشل اوباما قرار است دقیقا در چه نوع فیلم و یا سریالی حضور داشته باشند اما به گفته نتفلیکیس این قرارداد شامل حضور این دو در سریال‌های داستانی، غیر داستانی، مستند و ... خواهد بود.

اوباما نخستین میهمان سری برنامه مجری مشهور« دیوید لترمن» در نت‌فلیکس بود (لترمن سالها مجری بسیار مشهور برنامه Late night در شبکه NBC بود که بازنشسته شد) در آن مصاحبه اوباما در مورد اهمیت رسانه در جامعه امروز سخن گفت.

رییس جمهور سابق ایالات متحده و همسرش در بیانیه‌ای رسمی اعلام کردند قصد دارند تا از طریق همکاری با نت‌فلیکس، تجربه‌های خود با سایر افراد جامعه‌ی ایالات متحده و مردم دیگر کشورهای جهان به اشتراک بگذارند. در قسمتی از بیانیه آمده است: «ما امیدواریم که صداهایی با استعداد، الهام بخش و خلاق را، که توانایی همدلی و درک بیشتر ارتباط میان افراد جامعه را دارند، پرورش دهیم و به آن‌ها کمک کنیم تا داستان‌های‌شان را با مردم تمام جهان به اشتراک بگذارند.»

فعلا مشخص نیست چه زمانی شاهد نخستین برنامه از این زوج خواهیم بود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار