جمعه، آغاز جدال تکواندوکاران ایرانی در مسابقات گرندپری

تهران (پانا) - مرحله چهارم مسابقات گرندپری 2018 از روز جمعه در منچستر انگلیس آغاز می‌شود و یعقوبی، حسینی و مردانی به عنوان اولین نمایندگان تکواندو کشورمان به مصاف رقبایشان می روند.

کد مطلب: ۸۶۳۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جمعه، آغاز جدال تکواندوکاران ایرانی در مسابقات گرندپری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از ساعت 11:30 (به وقت تهران) روز جمعه - 27 مهرماه در "منچستر" انگلیس آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلامی روز جمعه و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران هستند.

شنبه - 28 مهرماه و در روز دوم مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان و 49- و 67+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری می‌شود و آرمین هادی‌پور و فرازن عاشورزاده رو در روی رقبایشان قرار می گیرند.

روز یکشنبه - 29 مهرماه و در روز پایانی نیز رقابت‌های اوزان 80- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که ایران در این روز نماینده ای ندارد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار