فرمانده ناجا اعلام کرد

افزایش گیت‌ها در مرزهای سه گانه کشور برای تسهیل تردد زائران اربعین

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل ناجا و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تسهیل تردد و خدمات‌دهی به زائران اربعین خبرداد و گفت در این راستا گیت‌ها در مرزهای سه گانه کشور افزایش یافته است تا روند تردد زائران تسهیل شود.

کد مطلب: ۸۶۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش گیت‌ها در مرزهای سه گانه کشور برای تسهیل تردد زائران اربعین

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه ارتباط ویدئو کنفرانسی با قاسم الاعرجی، وزیر کشور عراق اظهار کرد: امروز از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر کشور عراق پیرامون خدمات دهی به زوار اربعین حسینی (ع) گفت‌وگو کردیم. وزیر کشور عراق در راس هیأتی به همراه فرماندهان مرزبانی و انتظامی این کشور و نماینده سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه اربعین نیروی انتظامی مرز مهران حضور یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت کمیته مشترک پلیس ایران و وزارت کشور عراق در راستای خدمات‌دهی به زوار، خاطرنشان کرد: این کمیته پس از تشکیل، طی این روزها تقویت شده است و هماهنگی و همکاری میان دو کشور برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی ارتقاء خواهد یافت.

سردار اشتری یادآور شد: در این گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی بر لزوم اتخاذ تمهیداتی در راستای تسهیل تردد کامیون‌های حامل بار به سمت عراق نیز تاکید شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی صد درصدی و کامل نیروی انتظامی برای خدمات‌دهی به زوار اربعین خبر داد و گفت: در این راستا گیت‌ها در مرزهای سه‌گانه کشور افزایش یافته است تا روند تردد زائران تسهیل شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در توصیه‌ای به زوار اربعین، تاکید کرد: زائران اربعین حسینی مدارک لازم و قانونی را به همراه داشته باشند و امسال نیز همچون سال‌های گذشته راهپیمایی بزرگ اربعین در کمال نظم و امنیت برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار