افتتاح کارگاه نجوم پژوهش سرای امام جعفرصادق(ع) ناحیه دو استان یزد

یزد(پانا) - افتتاح کارگاه نجوم پژوهش سرای امام جعفرصادق(ع) ناحیه دو با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، سرپرست فرمانداری یزد و عامری عضو شورای شهربرگزارشد.

کد مطلب: ۸۶۳۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کارگاه نجوم پژوهش سرای امام جعفرصادق(ع) ناحیه دو  استان یزد

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست تاریخچه و اهداف ایجاد پژوهش سرا در آموزش و پرورش را بیان کردو افزود: با توجه به رسالت آموزش و پرورش در زمینه شناسایی و شکوفایی استعدادها و ارتقای شایستگی‌های دانش‌آموزان در راستای اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، پژوهش سرا را محلی مناسب برای این امور می باشد.

" عباسعلی دانافر" گفت: با توجه به اینکه این مراکز باعث فراهم نمودن زمینه بروز خلاقیت، نوآوری و تقویت روحیه همکاری در دانش‌آموزان و بطور کلی ارتقاء کل نظام آموزشی خواهد شد لازم است از طرف کلیه دستگاه‌ها حمایت شوند.

"عباس حیدری " سرپرست فرمانداری یزد نیز در ادامه به اهمیت و جایگاه تحقیق و پژوهش در کلیه دستگاه‌ها به ویژه آموزش و پرورش پرداخت و افزود آزمایش باعث تسهیل و ماندگاری فرآیند یادگیری خواهد شد.

وی تحقق اهداف آموزش و پرورش را با توجه به تنوع و تفاوت توانمندی‌های دانش آموزان مستلزم دسترسی به امکانات و منابعی دانست که بتواند جوابگوی نیازمندی‌های دانش آموزان باشد و در این راستا لازم است مکان‌هایی مناسب مهیا گردد که دانش‌آموزان و معلمین به راحتی بتوانند با کمک آخرین تکنولوژی روز فرصت یادگیری اثربخش را تجربه نمایند.

در پایان نیز کارگاه نجوم پژوهش‌سرا که مجهز به امکانات روز و با استفاده از اساتید مجرب پذیرای کلیه دانش آموزان، معلمین گرامی و حتی سایر علاقه‌مندان به علم نجوم می باشد افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار