مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

کسب نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک کشور در مسابقات المپیک جوانان جهان توسط دانش آموز شهرستان های تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از کسب نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک کشور در مسابقات المپیک جوانان جهان ، توسط رضا بهلول زاده دانش آموز شهرستان های تهران با هدایت و مربیگری مسعود جودی معلم تربیت بدنی استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک کشور در مسابقات المپیک جوانان جهان توسط دانش آموز شهرستان های تهران

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: این دانش آموز مستعد شهرقدسی ، در وسیله خرک حلقه رشته ژیمناستیک موفق به کسب مدال برنز المپیک جوانان جهان در آرژانتین شد.

وی افزود: کسب این مقام جهانی با هدایت و مربیگری سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان ، مسعود جودی ، که از همکاران و معلمان افتخار آفرین شهرستان قدس می باشند ، به دست آمده است.

این مقام مسئول تصریح کرد:این مدال علاوه بر اینکه در رشته ژیمناستیک بی سابقه بوده، یک رکورد جالب دیگر را هم رقم زد و بهلول زاده با برنز خود تعداد مدالهای ایران را به عدد 8 رساند تا رکورد تعداد مدال های ایران در بازیهای المپیک جوانان شکسته شود.

فولادوند در پایان ضمن تقدیر از تلاش های خوب معلمان تلاشگر درس تربیت بدنی ، در شناسایی و تربیت استعدادهای ورزشی و حمایت آنان جهت کسب افتخارات ملی ،این پیروزی ارزشمند را به دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار