در محضر شهدا:

پشتیبانی از ولایت فقیه پیام خون شهیدان است

بیرجند(پانا) ـ دانش آموز شهید سید محمد حسن نوربخش در وصیت نامه خود آورده است: رسالتت را که پیام خون شهیدان است یعنی پشتیبانی از ولایت فقیه تا آخرین خون رگهایت در حفظ آن بکوش.

کد مطلب: ۸۶۳۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پشتیبانی از ولایت فقیه پیام خون شهیدان است

دانش آموز شهیدسید محمدحسین نوربخش فرزند سیدحمزه و فاطمه کبری بیک زاده به تاریخ 15/2/1344 در بیرجند پا به عرصه وجود نهاد .

او دوران دبستان را در مدارس 17 شهریور و صائب گذراند و دوران راهنمایی را در مدرسه شهید مطهری و مقطع متوسطه را در دبیرستان طالقانی تا پایان کلاس دوم دبیرستان در رشته ریاضی ادامه داد.

دردوران انقلاب در تمام تظاهرات شرکت می کرد وحتی با مامورین شاه درگیری پیدا کرد.بعد از پیروزی انقلاب درانجمن اسلامی مشغول فعالیت شد ونیز درهمکاری با بسیج و سپاه، شرکت درمراسم بدرقه برادران رزمنده عازم به جبهه، مراسم خانواده شهدا ومسئولیت گروه سرود خانواده شهدا از فعالیتهای وی بود .

درآبان ماه سال1360 برای عزیمت به جبهه داوطلب شد ولی به علت کم سن بودن پذیرفته نشد .نهایتا از طریق بسیج دو مرتبه در تاریخ 30/1/1361 به جبهه اعزام شد.

قبل از شهادت شهیدسیدمحمدحسین نوربخش در تیپ 21 اما رضا(ع) گردان حزب الله به عنوان رزمند حضور داشت.

ایشان درچند حمله مهم از جمله کرخه نور و آزادی خونین شهر(عملیات بیت المقدس) شرکت و در چهارم خرداد ماه سال 1361 به همراه عده ای از برادران برای گرفتن خاکریز دشمن به طول 7 کیلومتر وارد حمله می شود.

او به همراه سایر رزمندگان به نزدیکترین نقطه دشمن بعثی رسیده و آنچنان به خصم زبون نزدیک می شوند که با نارنجک دستی دو دستگاه از خودروهای دشمن را نابود کرده و در حالیکه یکی از برادران مجروحش را به کمک می طلبد بعلت کوتاهی ارتفاع سنگر، در تاریخ 5/3/1361 بر اثر اصابت ترکش گلوله تانک به سر و جداشدن گردن به درجه رفیع شهادت نائل میگردد.

پیکر پاک این شهید گرانقدر درگلزارشهدا شماره 2 درشهرستان بیرجند به خاک سپرده شد.

در وصیت نامه این دانش آموز شهید آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم خطاب به برادران پاسدار درود بر تو ای پاسداری که جان در طبق اخلاص نهاده ای و از هر جانفشانی و ایثار در راه خدا مضایغه نمی کنی و نخواهی کرد تا جان در بدن و خون در رگهایت جریان دارد دست از اسلام و قرآن برنمی داری که رسالتت را که پیام خون شهیدان است یعنی پشتیبانی از ولایت فقیه تا آخرین خون رگهایت در حفظ آن بکوش و به درد محرومین و ستمدیدگان نهایت توجه را بکن تا در آن دنیا رستگار شوی و به وصیت شهیدان و وصیت هادی عمل نمائید که گفت سنگر سپاه را رها نسازید با تمام قوا در فعال کردن آن بکوشید . آخرین سفارشم این است که شما ای پاسداران که قلبهای پاک و زلالی دارید برای امام دعا کنید تا خدا تا انقلاب مهدی این امید مستضعفان جهانی را باقی و مستدام بدارد. انشاءا... از تمام شما تقاضای بخشش دارم.

خطاب به ملت رزمنده و مسلمان ایران

درود بر تمامی ملتی که کسانی راپرورش دادی که مایه سرفرازی اسلام شدند کسانی راپروراندی که درراه اسلام مال وجان وتمام دلبستگی های دنیایی گذشتند و تا آخرین نفس از اسلام و میهن اسلامی محافظت نمودند و به لقاء خدا رسیدند و دنیا را در شگفتی فرو بردند شهیدانی همچون بهشتی ها و رجایی ها و باهنرها و مطهری ها ... نام مبین اسلام را با نثار خون مطهرشان نهال تنومند اسلام را آبیاری کردند و باعث سرفرازی ملت مسلمان ایران شدند درود خدا به آنان باد.

حالا ای ملت مسلمان پیام من به شما این است که به اوامر امام بزرگوار گوش داده و آنرا سرمشق زندگی خود قرار دهید و با تمام قوت با منافقین و ضدانقلابیون جنگیده و به آنها امان توطئه را ندهید تا انشاءالله در تمام دنیا بزودی زود ریشه کن شوند به یاری خدا.

خواهش من ازهمه شماملت مسلمان به عنوان یک بنده گنهکارخدا این است که امام رادعاکنیدتاخدابه ایشان توفیق بدهدوتاظهورحضرت مهدی(عج) اورا از هرخطری حفظ فرماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته سیدمحمدحسین نوربخش

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار