فرماندار ویژه شهرستان ری :

شورای مشورتی جوانان شهرستان ری تشکیل می شود

شهرری (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری از تشکیل شورای مشورتی جوانان ری خبر داد و گفت: این شورا از 60 تا 70 نفر از جوانان فعال و صاحب نظر حوزه های گوناگون تشکیل می شود.

کد مطلب: ۸۶۳۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای مشورتی جوانان شهرستان ری تشکیل می شود

هدایت اله جمالی پور در جلسه شورای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ری اظهار داشت: کلیات این طرح در شورای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تصویب و جزئیات آن نیز بررسی و مقرر شد تا اولین شورای مشورتی این شهرستان روز دوشنبه (30 مهرماه) تشکیل شود.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبات این طرح تمامی دستگاه ها مکلف هستند تا از مشاوران جوان در امور اداری خود بهره گیرند.

جمالی پور افزود: شورای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ری در پنج کارگروه اقتصادی، کارآفرینی، اجتماعی و فرهنگی، محیط زیست و سلامت و علمی و فناوری کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حدود 60 تا 70 نفر به عنوان اعضای این ستاد انتخاب شده و تحت نظارت فرمانداری کار خود را با دستگاه های شهرستان آغاز می کنند و خط مشی ها نیز مشخص می شود.

معاون استاندار تهران گفت: توجه به قشر جوان در همه کشور اهمیت دارد چرا که بی توجهی به این گروه سبب بروز خسارات جبران ناپذیری می شود.

وی ادامه داد: در گذشته کشورهای دارای منابع طبیعی، تکنولوژی و معادن قدرتمند به شمار می رفتند، اما امروزه هر کشوری که از سرمایه انسانی کارآمد، آگاه، کارآفرین و توانمند برخوردار باشد، قدرتمند محسوب می شود.

جمالی پور اضافه کرد: در کشور نگاه جامعه نسبت به سرمایه انسانی یک نگاه اقتصادی و تاثیرگذار در این بخش نیست و این موضوع یک آفت برای کشور محسوب می شود.

وی عنوان کرد: درشرایط فعلی استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان مانع حرکت آنها به سوی انحرافات و کج روی ها می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار