معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰:

ارائه خدمات سلامت روان درایستگاه متروی شهرری

شهرری(پانا) - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای ویژه برنامه های هفته سلامت روان در سرای محلات، اماکن فرهنگی، مراکز مشاوره و متروی شهرری خبر داد .

کد مطلب: ۸۶۳۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات سلامت روان درایستگاه متروی شهرری

حجت الاسلام و المسلمین معبودی ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور حفظ و ارتقای سلامت روان جوانان و نوجوانان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با تمرکز بر پیشگیری، توانمندسازی و مداخلات زودهنگام ویژه برنامه های هفته ملی سلامت روان در منطقه 20 برگزار می شود.

معبودی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه ها با شعار "سلامت جوانان و نوجوانان جهان در حال تغییر" برگزار می شود، اظهار داشت: آموزش های مجازی در حوزه سلامت روان همراه با پیام آموزشی در حوزه اضطراب، خشونت، افسردگی تولید و در فضای مجازی و تلویزیون شهری منتشر خواهد شد.

معبودی به استقرار ایستگاه سلامت روان و گفتگو در شهر در متروی شهرری اشاره کرد و افزود : خدمات مشاوره با محورهای مشاوره فردی اعتیاد، مشاوره فردی کودک و نوجوان، تست سلامت روان و شخصیت، بازی درمانی کودک، تست اضطراب در کودکان و مشاوره خانوادگی در متروی شهر ری به شهروندان ارائه می شود.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 برگزاری دوره های تخصصی سلامت روان ویژه آتش نشانان منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت : پروژه برگزاری دوره های تخصصی سلامت روان ویژه آتش نشانان 6 ایستگاه مستقر در محدوده منطقه 20با همکاری واحد جهاد دانشگاه الزهرا(س)، ایستگاه های آتش نشانی سطح منطقه و مرکز علوم اعصاب شفا با هدف بهبود وضعیت سلامت روانی آتشنشانان ،مصادف با هفته سلامت روان اجرا خواهد شد.

/خبرنگار: مهدی مروارید زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار