بهای سرویس مدارس ایلام 20 درصد افزایش یافت

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بهای سرویس مدارس در این استان برای سال تحصیلی جاری 20 درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۸۶۳۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بهای سرویس مدارس ایلام 20 درصد افزایش یافت

اسفندیار رستم زاد گفت: بر اساس تصویب شورای شهر نرخ سرویس مدارس در این استان در مناطق شهری برای سال تحصیلی جاری 20 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: به همین منظور میانگین نرخ شهریه سرویس مدارس در مناطق شهری این استان بین یک میلیون ریال تا یک میلیون و 200 هزار ریال خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: تعیین نرخ بیش از این مبلغ از سوی رانندگان سرویس های مدارس خلاف قانون است و باید رانندگان از این قانون تبعیت کنند.

رستم زاد در خصوص نرخ سرویس های مدارس در مناطق روستایی استان توضیح داد: با توجه به اینکه ایاب و ذهاب برخی از این دانش آموزان بصورت جابجایی و انتقال بین روستایی خواهد بود نرخ سرویس مدارس این مناطق بر اساس توافق بین آموزش و پرورش با رانندگان تعیین می شود.

به گفته وی، تعیین نرخ سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزی بر اساس کارگروه ماده 18 متشکل از نماینده آموزش و پرورش، پلیس راهور، انجمن اولیا، شهرداری (در مناطق روستایی دهیاری ها)، نماینده فرمانداری، سازمان حمل و نقل و نماینده مدیران مدارس انجام می شود.

وی با بیان اینکه ریاست این کارگروه را آموزش و پرورش و دبیری آنرا نماینده شهرداری (در روستاها دهیاری) بر عهده دارد گفت: اعضا این کارگروه نرخ پیشنهادی خود را برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان به شورای شهر پیشنهاد می دهند که پس از تصویب این شورا برای اجرا در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها به فرمانداری ها ابلاغ می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: این کارگروه برای تعیین نرخ سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزی تشکیل و افزایش آن را 20 درصد تعیین کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار