رسالت آموزش و پرورش تربیت نسلی امیدوار و شهروندی خوب است

کرمانشاه (پانا) - صبح امروز، (سه شنبه)همایش بزرگداشت هفته بهداشت و روان در تالار شهید بهشتی با حضور چشمگیر مشاوران مدارس و مدیران دوره اول دبیرستان‌های کرمانشاه، برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رسالت آموزش و پرورش تربیت نسلی امیدوار و شهروندی خوب است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: همزمان با پیشرفت تحصیلی و رشد فرهنگی دانش‌آموزان، باید در جهت‌دهی و آگاهی‌بخشی به رشد سریع هوش اجتماعی فرزندان‌مان تلاش کنیم.

سید مجتبی موسوی افزود: بهداشت روح و روان و امنیت روانی دانش‌آموزان، مهمترین اولویت است و برنامه‌های آموزشی در صورتی موفق است که ما دانش‌آموزان را با سلامت و بهداشت روح و روان به محیط امن و با نشاط مدرسه بفرستیم. مدرسه ما باید با نشاط و برای دانش‌آموزان شادی‌آفرین باشد، مشاوران عزیز و تلاشگر مدارس استان به این مهم توجه کنند که ما درصدد پرورش نسلی امیدوار و تربیت شهروندانی خوب هستیم تا کشور عزیزمان به قله‌های پیشرفت و ترقی خود برسد و در این میان مشاوران باید دانش‌آموزان را وادار کنند تا اندیشه و تفکر و تشخیص خوب و بد در آنها تقویت شود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش در پایان به هجمه‌ها و گرداب پیش روی نسل جوان و نوجوان اشاره کرد که با توجه به آسیب‌ فضاهای رسانه‌ای مختلف، باید در ارتقای سطح شناخت و آسیب‌پذیری دانش‌آموزان‌مان تلاش و هوشمندانه تمام آسیب‌های پیش روی آنها را رصد کنیم و با اندیشه و تدبیر در برطرف کردن نقشه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب کوشش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار