استاندار گلستان

بیست درصد تسهیلات رونق تولید گلستان از سایر استان‌های کشور جذب شد

گرگان (پانا) - در حوزه‌های مختلف امنیتی، سیاسی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و اشتغال وضعیت استان گلستان امیدبخش است.

کد مطلب: ۸۶۲۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بیست درصد تسهیلات رونق تولید گلستان از سایر استان‌های کشور جذب شد

سیدمناف هاشمی در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانداری گلستان برگزار شد با اشاره به اینکه استان گلستان به عنوان ایران کوچک مجموعه‌ای از اقوام را در خودش جای داده است، اظهار کرد: مردم استان با وجود همه مشکلات در وحدت کامل به سر می‌برند و در حوزه‌های مختلف امنیتی، سیاسی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و اشتغال وضعیت امیدبخش است.

وی از اجرای پروژه‌های عقب مانده در استان خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها وضعیت استان گلستان بهبود خواهد پیدا کرد.

استاندار گلستان با اشاره به دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی گفت: مسائلی که دشمن طی 40 سال انقلاب اسلامی دنبال می‌کند آن چیزی نیست که در استان ما اتفاق افتاد.

هاشمی با بیان اینکه 20 درصد تسهیلات رونق تولید از سایر استان‌های کشور جذب استان گلستان شده است کارنامه استان را در این زمینه قابل قبول خواند و افزود: استان گلستان در آمار رفع موانع تولید در حوزه صنعت و معدن رتبه چهارم را در سطح کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی حرف برای گفتن دارد، گفت: 4.5 میلیون تن محصولات 100 میلیون تنی را استان گلستان برای کل کشور تامین می‌کند.

استاندار گلستان با اشاره به نزدیک شدن به فصل بودجه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها پیوست درخواست‌ها را ارائه کنند تا بودجه ملی استان را بتوانیم به خوبی جذب کنیم.

هاشمی بر لزوم جذب سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و گفت: با منابع دولتی توسعه در استان گلستان اتفاق نمی‌افتد جز اینکه بخش خصوصی توانمند داشته باشیم.

وی گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته در حوزه روستایی،گلستان 162 میلیارد تومان تسهیلات 120 پرداخت کرده است، افزود: 20 درصد تسهیلات پرداختی سال قبل از سهیمه استان‌های دیگر جذب استان شده است.
هاشمی با بیان اینکه سال 1396 گلستان با پرداخت یک‌هزار و 200 میلیارد تومان رتبه چهارم را کسب کرده بود، یادآور شد: از ابتدای سال مالی سال 1397 این استان تاکنون با پرداخت 60 میلیارد تومان در رتبه دوم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار