ملاقات مردمی شهروندان با  مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت بازآفرینی شهری و مسکن  خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد (پانا) - رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری ملاقات مردمی شهروندان با  مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت بازآفرینی شهری و مسکن خراسان شمالی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ملاقات مردمی شهروندان با  مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت بازآفرینی شهری و مسکن  خراسان شمالی برگزار شد

سید داود دانشمند اظهار کرد: در این ملاقات که در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار گردید 12نفر از شهروندان با مصصطفی زاده مدیرکل و عمادیانفر ، معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی دیدار داشتند.

وی گفت: : این اداره کل یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر هر هفته جلسات دیدار های مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه در نشست های مردمی در اولویت قرار داده است.

دانشمند افزود : در این جلسه 4 نفر از شهروندان عزیز با مدیرکل محترم ملاقات داشتند و 8 نفر نیز با سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن ،که دراین دیدار چهره به چهره اقشار مختلف مردم در خواست ها ، مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده که با توجه به رسیدگی کاربردی به مسائل و مشکلات این عزیزان و دستورات لازم نیز صادر شد .

گفتنی است افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی استان مصطفی زاده یا هریک از معاونتها هستند می توانند با مراجعه به سایت nkh.mrud.ir جهت دیدار اقدام نمایند و ثبت نام متقاضیان تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار