انتخابات انجمن اولیا و مربیان در کلیه مدارس شهرستان نطنز برگزار گردید

نطنز، اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنزدر جمع اولیای دانش آموزان دبستان احسان گفت: در انتخابات انجمن اولیاء و مربیان مدارس هیچگونه مداخله ای صورت نمی پذیرد و انتخاب اعضا بر عهده والدین است .

کد مطلب: ۸۶۲۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات انجمن اولیا و مربیان در کلیه مدارس شهرستان نطنز برگزار گردید

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در ۳۰ واحد آموزشگاهی و ۱۰ مرکز پیش دبستانی در روز های سه شنبه و چهار شنبه ۲۴ و ۲۵ مهرماه برگزار می گردد چاوش پور مدیر آموزش و پرورش در جمع اولیای دانش آموزان دبستان احسان ۱ از توجه ویژه اولیا در انتخابات تشکر نمود و به تاثیر بسزای اعضا در روند توسعه و پیشرفت تحصیلی مدارس تاکید نمود و خاطر نشان کرد: در انتخابات انجمن اولیاء و مربیان مدارس هیچگونه مداخله ای صورت نمی پذیرد و انتخاب اعضا بر عهده والدین است اما در صورت اعتراض به این مهم والدین می توانند در صورت داشتن مستندات قابل قبول ، مستندات خود را مبنی بر اینکه انتخابات انجمن در مدرسه خارج از عرف برگزار شده است ارائه دهند.

مدیر آموزش و پرورش نطنز از اولیاء تقاضا کرد در همه زمینه ها حرفهای خود را به گوش مسئولان مدرسه برسانند. وی تعامل با مدرسه را از مهمترین اقدامات اولیاء برای پیشرفت فرزندانشان عنوان کرد و این تعامل را تاثیرپذیر دانست.

وی با بیان اینکه تحقق مشارکت همه جانبه اولیای دانش آموزان در گرو یک انجمن خبره، آگاه و فعال است؛ گفت: چنین انجمنی با یک انتخابات خوب و باشکوه به وجود می آید و از میان اولیای دانش آموزان می بایست افرادی دلسوز و آگاه بعنوان نماینده انتخاب و در طول سال تحصیلی در کنار مربیان مدرسه مسئولیت برنامه ریزی ، اجرا و نظارت را برعهده گیرند.

رضا چاوش پور از فعالیت ۲۵۰ عضو انجمن اولیا در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مدارس و شرکت آنها در کلیه مراسمات و مناسبت ها تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار