رسالت اصلی انجمن اولیاومربیان، تلاش برای هم سو کردن خانواده و مدرسه است

نطنز، اصفهان (پانا) - عضو انجمن اولیا و مربیان مدارس نطنز: کار اصلی انجمن‌های اولیا و مربیان، مشارکت در تربیت دانش‌آموزان است اما مشکل سرانه، مدارس را تحت الشعاع خود قرار داده و مجالی برای مشارکت در تربیت فرزندان نمی‌دهد.

کد مطلب: ۸۶۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی انجمن اولیاومربیان، تلاش برای هم سو کردن خانواده و مدرسه است

خانم رحال عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه در آستانه انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس درباره شرکت فعال اولیا و همچنین توقعاتی که اعضای انجمن از مجموعه آموزش و پرورش دارند مطالبی را بیان نمود.

وی معتقد است که کار اصلی انجمن‌های اولیا و مربیان، مشارکت در تربیت دانش‌آموزان است اما مشکل سرانه، مدارس را تحت الشعاع خود قرار داده و مجالی برای مشارکت در تربیت فرزندان نمی‌دهد.

خانم رحال به ایجاد انگیزه برای مشارکت خانواده‌ها در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: رسالت اصلی انجمن اولیا ومربیان تلاش برای هم سو کردن خانواده و مدرسه در فعالیت های تربیتی و آموزشی است.

وی همچنین گفت:به دلیل وجود مشکلات متعدد آموزشی و تربیتی پیوند اولیا و مربیان بیش از هر زمان دیگری لازم است و تنها این دو نهاد هستند که می توانند با حرکت مکمل و روشن در تربیت بهتر فرزندان این مرز و بوم نقش ایفا کنند.

عضو انجمن اولیا و مربیان خاطر نشان نمود «آشفتگی در وظایف حقیقی» مهم‌ترین دغدغه انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس می باشد که می بایست آموزش و پرورش با آگاه سازی اولیا این مشکل را بر طرف نماید .

وی در پایان خاطر نشان نمود ایجاد اتاق فکر در مدارس یکی از طرح ها و برنامه های انجمن اولیا و مربیان است که طبق آن اتاقی در مدرسه ایجاد می شود که والدین می توانند با حضور در آن طی ساعات فعالیت مدارس از نزدیک با مشکلات و مسائل مدرسه آشنا شوند و با همفکری مدیر و معلمان مدرسه در رفع آن تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار