مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: انجمن اولیا و مربیان مدارس مسائل تربیتی را مبنای کار خود قرار دهند

سنندج(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در مراسم نمادین هفته پیوند از انجمن اولیا و مربیان مدارس خواست مسائل تربیتی دانش آموزان را مبنای اصلی کار خود در طول سال تحصیلی قرار دهند.

کد مطلب: ۸۶۲۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: انجمن اولیا و مربیان مدارس مسائل تربیتی را مبنای کار خود قرار دهند

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در مراسم نمادین هفته پیوندکه در دبستان هیات امنایی آموزگار دو ناحیه دو سنندج برگزار شد؛ با تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان، ابراز امیدواری کرد که برنامه های هفته پیوند بتواند تعامل و پیوند هرچه بیشتر اولیا و مربیان در جهت اعتلا و پیشرفت فرزندان این مرز و بوم را فراهم کند.

قربانی با بیان اینکه پیوند اولیا و مربیان کار با اهمیتی است؛ گفت: اگر اولیا و مربیان بالنده باشند؛ دانش آموز بالنده بار خواهد آمد .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر همراهی اولیا با برنامه های آموزش و پرورش و معلمان مدارس و دادن الگوی موفق به دانش آموزان تاکید کرد و گفت: اگر الگوهای ارائه شده به دانش آموزان توسط اولیا و معلمان با هم اصطکاک داشته باشد به جای پیشرفت و ترقی دانش آموز موجب دلسردی او خواهد شد.

رشید قربانی با بیان اینکه در مسائل آموزشی و تربیتی خانواده و مدرسه باید یک الگوی مناسب به دانش آموز ارائه دهند؛ اظهار داشت: اگر اولیا و مربیان با یکدیگر تعامل مستمر داشته باشند؛ برنامه های آموزش و پرورش پیش خواهد رفت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اینکه پرداختن به مسائل تربیتی دانش آموزان اولی تر از موضوعات آموزشی است؛ گفت: اگر دانش آموزی خوب تربیت شود، می تواند پیشرفت کند و خوب درس بخواند.

وی با بیان اینکه پرداختن به بحث های تربیتی در مدارس بسیار با اهمیت است؛ از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس خواست مسائل تربیتی دانش آموزان را مبنای برنامه های خود در طول سال تحصیلی قرار دهند .

قربانی در ادامه به بیان مطالبی در خصوص اهمیت مسئولیت اجتماعی در جامعه پرداخت و گفت: اگر کسی در جامعه نسبت به هم نوع خود احساس مسئولیت کند؛ هم خود و هم دیگران احساس آرامش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد اجتماعی است و باید به صورت مشارکتی اداره شود؛ گفت: همه باید نسبت به آموزش و پرورش احساس مسئولیت کنند و مشارکت در برنامه های آموزش و پرورش و ایفا نقش کردن موجب پیشرفت نظام تعلیم و تربیت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار