مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد

تمرکز برنامه‌های 100 روزه محیط زیست بر حوزه آب و تالاب

تهران (پانا) - مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اجرای برنامه‌های 100 روزه این سازمان بر حوزه آب و تالاب متمرکز است، گفت این برنامه تا نیمه آبان ماه در حوزه آب و تالاب انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تمرکز برنامه‌های 100 روزه محیط زیست بر حوزه آب و تالاب

ژیلا آقایی با اشاره به اهمیت آب و تالاب به پانا گفت: برنامه ۱۰۰ روزه حوزه معاونت آموزش و پژوهش این سازمان با محوریت آب و تالاب است که اجرای آن به همه استان‌های کشور ابلاغ شده است.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه نشست‌های هم اندیشی با سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه محیط زیست با محوریت جلب مشارکت این نهادها برگزار می‌شود، گفت: همچنین جلسات مستمری با دفاتر تخصصی حوزه آب و تالاب سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شده است.پ

وی درباره سرفصل‌های برنامه 100 روزه آب و تالاب گفت: برگزاری زنگ‌های آموزش با موضوعات ارزیابی آسیب‌پذیری تالاب‌ها، بررسی تجربیات موفق در احیای تالاب‌ها، اهمیت و شناخت تالاب‌های ساحلی و تعیین وضع کیفی رودخانه‌ها از جمله مواد این برنامه است.

آقایی با تأکید بر اینکه برای اجرای برنامه‌های 100 روزه محیط زیست هماهنگی و همکاری سمن‌ها اهمیت دارد، گفت: همچنین بر روی خودارزیابی سمن‌ها و منشور همکاری دفتر مشارکت‌های مردمی با سمن‌ها مشغول هستیم.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست درباره نظرسنجی از موفق بودن برنامه‌های 100 روزه محیط زیست نیز توضیح داد: یکی از مواردی که در دستور کار داریم ارزیابی عملکرد برنامه‌های 100 روزه است تا بدانیم که این برنامه‌ها به چه اندازه موثر بوده است، البته این ارزیابی عملکرد برای اجرای برنامه‌های آینده دفتر مشارکت‌های مردمی محیط زیست بسیار موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار