امام جمعه شهر پیربکران: روحیه ایثارگری باید به نسل جدید تزریق شود

پیربکران، اصفهان (پانا) - در راستای برگزاری کنگره ملی 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان، کاروان ایثار مهمان 4 مدرسه و 40 کلاس منطقه پیربکران شد.

کد مطلب: ۸۶۲۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهر پیربکران: روحیه ایثارگری باید به نسل جدید تزریق شود

با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و اداره آموزش و پرورش پیربکران و در راستای برگزاری کنگره ملی 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان، کاروان ایثار در صبحگاه دبیرستان شهید مطهری به عنوان دبیرستان نمادین 72 شهید دانش آموزی منطقه پیربکران میهمان جمعی از مسئولین شهرستان و منطقه، جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا، همکاران و دانش آموزان این مدرسه شد.

رئیس اداره در صحبت‌های خود خطاب به دانش آموزان گفت: همه ما مؤظف به حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل های جدید هستیم. جوانان هم سن و سال شما برای دفاع از کشور از جان و مال خود گذشتند. امروز امنیت و استقلال کشور مدیون خون شهدا است. برای پاسداشت خون شهدا همه باید مسئولیتی که به عهده داریم به نحو مطلوب انجام دهیم. شما دانش آموزان در سنگر تعلیم و تربیت با درست درس خواندن می‌توانید رهرو راه شهیدان باشید. شهدا و ایثارگران در سنگر مبارزه از کشور دفاع کردند و امروز شما دانش اموزان در سنگر تعلیم و تربیت می‌توانید در حفظ کشور کوشا باشید.

آشوری رئیس حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش فلاورجان، ضمن بیان قسمتی از وصیت نامه شهید فرهنگی محمود وکیلی، اعزام کاروان ایثار به مدارس را به منظور انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس و سیره شهدا معرفی کرد.

وی افزود: این برنامه جهت گفتگوی صمیمانه و دوستانه بین جانبازان 8 سال دفاع مقدس و دانش آموزان طراحی شده است.

آشوری هدف از اجرای این برنامه را انتقال مفاهیم و ارزش های 8 سال دفاع مقدس و سیره شهدا در فضایی صمیمانه و دوستانه به نسل جوان امروز در کلاس درس اعلام کرد.

امام جمعه شهر پیربکران در صحبت های خود بیان کرد: شهرستان فلاورجان در آستانه برگزاری یک اتفاق مهم یعنی کنگره ملی 1400 شهید خط شکن شهرستان است. همیشه فرهنگ ایثار و شهادت تکان دهنده یک امت بوده و روحیه ایثارگری باید به نسل جدید تزریق شود. دانش آموزان هم سن و سال شما ایثار کردند و امنیت را برای ما به وجود آوردند. جانبازان شهدای زنده انقلاب هستند و بیان خاطرات دوران جنگ تاثیر مطلوب در زندگی دارد.

گفتنی است حدود 40 کلاس در مدارس شهید مطهری، مرضیه، هنرستان امین و هنرستان امام خمینی(ره) میزبانان 40 نفر از کاروان ایثار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار