مدیر عاملی شرکت گار خراسان جنوبی خبرداد:

برگزاری کارگاه آموزشی الزامات پدافند غیر عامل در شرکت گاز خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی الزامات پدافند غیر عامل با حضور بسیجیان این شرکت خبر داد

کد مطلب: ۸۶۲۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی الزامات پدافند غیر عامل در شرکت گاز خراسان جنوبی

سید محمود هاشمى مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی،هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آمادگی کارکنان در مقابله با حوادث وحملات احتمالی و کاستن آسیب پذیری نیروی انسانی در تاسیسات و تجهیزات حیاتی اعلام داشت.

وی گفت: به منظور بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارکنان در موارد اضطراری و آمادگی هرچه بیشتر کارکنان در مقابل هرگونه تهدیدات و در راستای مصونیت سازی این دوره اموزشی برگزارشد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی:دفاع حداکثری، ایجاد فضایی امن و دفاع از مراکز، زیرساختها و سرمایه های انسانی را از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی بود که توسط مدرس کارگاه آموزشی آقای دکتر رضوی عنوان گردید.

وی افزود: علی این دوره آموزشی، الزامات پدافند غیر عامل در قالب ۴۰۰ نفر ساعت برگزار شد.

هاشمی بیان کرد: در این دوره آموزشی مفهوم و تاریخچه پدافند غیر عامل، سطوح پدافند غیرعامل، امنیت ملی و پدافند غیرعامل، اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل، مرور کلی تهدیدات و آشنایی با تهدیدات جنگ نرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدرس دوره با اشاره به سیاستهای ابلاغی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در حوزه پدافند غیرعامل و برنامه چهارم توسعه، مطالبی درارتباط با آمایش سرزمینی و فراهم نمودن بستر آموزش و فرهنگ سازی و همچنین ایمن سازی منابع و زیرساخت های ضروری کشور، پدافند اتمی، کاهش آسیب پذیری، «دفاع غیر نظامی، افزایش است که مقاومت ملی و ... ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار