رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران

مناسب سازی ایستگاه‌های اتوبوس برای معلولان آغاز شد

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از آغاز مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس برای معلولان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مناسب سازی ایستگاه‌های اتوبوس برای معلولان آغاز شد

مجید فراهانی در جریان نودو چهارمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بابت پیگیری تذکر هفته پیش درباره دسترس پذیر کردن ایستگاه‌های اتوبوس و مترو برای معلولان و نابینایان از معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تشکر می‌کنم، افزود: هفته پیش درباره ضرورت بازنگری در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو جهت دسترس‌پذیر کردن ایستگاه‌ها تذکری داده بودم که خوشبختانه اتوبوسرانی شروع به بازنگری درباره گیت‌های مسأله‌دار کرده و تا شب گذشته برخی ایستگاه‌ها همچون گیت‌های بی آر تی میدان فردوسی و منتظری اصلاح شده است.

وی در تشریح چگونگی این مناسب‌سازی گفت: قبلا بین تجهیزات کارت‌خوان اتوبوس در برخی ایستگاه‌ها فاصله مناسب وجود نداشت که با تاشو کردن چنگک‌ها مشکل عبور و مرور ویلچر معلولان حل شده است.

فراهانی همچنین از نصب تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و گفت: اینکه با این سرعت و دقت اصلاح هندسی ایستگاه‌ها آغاز شده است نیز جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد در زمان کوتاهی کل اصلاحات لازم به منظور دسترس‌پذیر کردن ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و نیز عبور و مرور ایمن در این ایستگاه‌ها برای معلولان و نابینایان به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار