اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه در منطقه میدان آزادی

ارومیه(پانا)-شهردار منطقه دو میهمان اهالی منطقه میدان آزادی بود که با حضور در مسجد ام البنین(س) به مشکلات مردم رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۲۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه در منطقه میدان آزادی

جمع آوری نامرتب پسماند، وضعیت نامناسب جداول بلوار بسیج، نا بساماندهی کبابی های کنار جاده اصلی، تخریب آسفالت کوچه ها، آزادسازی 16 خیابان فرعی جنب مسجد، وضعیت نامناسب تابلوهای محله از جمله مشکلاتی بودند که در مراسم دیدار شهردار منطقه دو ارومیه با اهالی کوی اسفند در محل مسجد ام البنین(س) مطرح شد.

مدیر شهرداری منطقه دو ارومیه دراین مراسم که در قالب پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه انجام گرفت، اظهار کرد: برخی از مشکلات مطروحه که به حوزه شهرداری منطقه مربوط می شود در اولویت کاری قرار خواهد گرفت و برخی دیگر که در حوزه وظایف سایر سازمانهای تابعه شهرداری می باشد در راستای حل مشکلات از سوی شهرداری منطقه پیگیری و حل و فصل خواهد شد.

امیر سحابی در باره مسیر گشایی برخی معابر اعلام کرد: پروژه مسیر گشایی این کوی در برنامه بودجه سال 98پیشنهاد خواهد شد.

وی در خصوص نارضایتی اهالی از وضعیت آسفالت معابر تصریح کرد: لکه گیری و آسفالت رویه در برنامه کاری شهردای قرار دارد و طبق برنامه کاری انجام خواهد گرفت.

شهردار منطقه دو ارومیه همچنین در پاسخ به مشکل جمع آوری پسماند و تابلوی کوچه ها گفت: در خصوص جمع آوری منظم پسماند با مدیریت پسماند هماهنگی های لازم انجام شده است و در خصوص نصب تابلو کوچه ها با سازمان زیبا منظر و فضای سبز مکاتبات انجام می شود.و نیز اصلاحات هندسی خروجی ها از طریق معاونت عمرانی از سازمان حمل و نقل شهرداری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

بر پایه این گزارش مدیر شهرداری منطقه دو به همراه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، معاون اجرایی و عمرانی ،معاون خدمات شهری و مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه دو در محل مسجد ام البنین(س) حضور یافته بود.

در این دیدار که بیش از 50نفر از ساکنین کوی اسفند حضور داشتند پس از اقامه نماز مغرب و عشاء اقدام به طرح مشکلات موجود در محله شد که در طول دو ساعت مشکلات مطروحه مورد پیگیری قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار