دیدار فرهنگیان با خانواده های شهدا و ایثارگران شهریار

شهریار (پانا) - دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران با حضور معاون توسعه و پژوهش و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران، مدیر آموزش و پرورش شهریار، ریاست امور شاهد و ایثارگران اداره آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرهنگیان با خانواده های شهدا و ایثارگران شهریار

مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدا برنامه ضمن تشکر از حضور مدعوین و یاد و خاطره شهیدان بیان کرد: در شهرستان شهریار 12 خانواده فرهنگی وجود دارد که این عزیزان چشم و چراغ حوزه آموزش و پرورش هستند و ما مفتخریم که خدمت گزار خانواده های معزز شهدا و ایثارگران هستیم.

مجید پارسا افزود: ما در تمامی عرصه ها باید قدردان زحمات و از خودگذشتگی های دلاور مردانی باشیم که در راه دفاع از خاک ایران جان خود را فدا کردند لذا باید روحیه ایثار این شهدا را برای دانش آموزان بیان کرده و روحیه مقاومت، جهاد و ایثار را در ایشان تقویت و حفظ نماییم.

معاون توسعه و پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اشاره به مقام والای شهدا بیان کرد: خانواده های شهدا جایگاه خاصی را در جامعه دارند لذا وجود ایشان در جامعه و کشور برکت است و باید در راه تکریم از ایشان گام های بیشتری را برداریم.

وی در ادامه اذعان داشت: کوتاهی در این امر پاسخگویی در پیشگاه خداوند را به همراه خواهد داشت و اگر تکریم و قداست آنان حفظ نشود، روحیه مردم در دو حوزه معرفت دینی و دفاع از سرزمین تضعیف می شود، پس بنابراین با تقویت این موضوع موجب تربیت دانش آموزان و فرهنگ سازی در جامعه توسط خانواده ها که بیش ترین نقش را دانش آموزان دارند می شویم.

کلهر ریاست امور شاهد و ایثر گران اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز با ارائه گزارش آمار شهدا و ایثارگران، نکاتی را در خصوص برنامه های اداره کل در راستای تکریم شهدا و ایارگران بیان کرد.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار