معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

برگزاری جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی به منظور ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت‌های مربیان و دبیران خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در شهرستان‌های استان تهران

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه این جشنواره در اجرای راهکار7-11سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می شود، عنوان کرد: معاونین، مربیان، مشاوران تربیتی، تحصیلی و شغلی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

هاشمی ادامه داد: این جشنواره در راستای توسعه­ ی زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای معلمان به شکل فردی و گروهی با تبادل تجارب و دستاورد ها در سطح محلی و ملی، ایجاد فرصت های باز آموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برای معاونین، مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار می شود.

وی، ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان ،مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها و ترغیب و تشویق مربیان ،مشاوران و دبیران به استفاده از روش های مختلف یاددهی-یادگیری را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

شایان ذکر است دستورالعمل جشنواره الگوهای برتر تدریس درس "تفکر و سبک زندگی"، در شمار ابلاغیه‌های پایدار معاونت پرورشی و فرهنگی بوده و در قالب اطلاعیه در پورتال معاونت پرورشی و فرهنگی بارگذاری گردیده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار