اعزام 60 دستگاه اتوبوس شهری از ارومیه به مرز مهران

ارومیه(پانا)-رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از اعزام 60 دستگاه اتوبوس شهری ارومیه به مرز مهران جهت خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 60 دستگاه اتوبوس شهری از ارومیه به مرز مهران

مهدی مژدهی فر اظهار کرد: مدیریت شهری ارومیه 60 دستگاه اتوبوس شهری و گشت بازرسی و نیروهای خدمات فنی و نظارتی به مرز مرز مهران برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی (ع اعزام می کند.

وی افزود: اتوبوس های در مرز مهران مستقر خواهند شد تا در قالب برنامه ریزی انجام یافته سرویس دهی ایاب و ذهاب زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) را در خطوط مشخص شده عهده دار باشند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه مدت این ماموریت 10 روز خواهد بود از جایگزینی اتوبوس های فوق العاده در مسیر ثابت اتوبوس های اعزامی خبر داد تا مشکلی در روند خدمات دهی به شهروندان عزیز در این ایام بوجود نیاید.

مژدهی فر با اشاره به آماده سازی و بازدیدهای اساسی فنی اتوبوس های انتخابی برای این امر معنوی، تصریح کرد: تمامی اتوبوس های مذکور توسط نیروهای خدمات فنی مورد بازبینی کامل و رفع اشکالات فنی قرار خواهند گرفت تا با آمادگی لازم به ماموریت فوق اعزام شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار